Vše o nákupu
Výběr parametrů
Vaše parametry kontaktních čoček můžete zvolit v detailu produktu nebo v nákupním košíku
Výběr Dopravy a platby
Způsob úhrady Vaší objednávky a způsob doručení si vyberete na stránce potvrzení objednávky
On-line podpora
V pracovních dnech se věnujeme Vašim dotazům a připomínkám na e-mailové adrese info@cocky-online.cz
Telefonická podpora
V pracovních dnech se věnujeme Vašim dotazům a připomínkám na telefonním čísle +420 226 292 893 od 7:30 do 16:00.
Cena poštovného
Jaký způsob dopravy zvolit? Ceny poštovného naleznete ZDE .
Komentáře (30)
Dobrý den, omylem jsem zadala špatně dioptrie, zásilka je uhrazena a na cestě do výdejního místa. Lze zabalené a nerozbalené poslat zpět poštou nebo je formulář na vrácení prostřednictvím Zásilkovny?
Dobrý den, děkujeme Vám za informaci. Pakliže víte, že jste zadala chybné dioptrie, balík nepřebírejte. Zajděte prosím však na výdejní místo a požádejte o vrácení balíku e-shopu, který je o tom obeznámen. Toto bude nejrychlejší způsob, jak situaci vyřešit. V případě dalších dotazů se můžete obrátit na naše zákaznické oddělení. Hezký den.
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda je možné u vás platit poukázkami Edenredu. Děkuji.
Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Tato forma úhrady v našem e-shopu, bohužel, není možná. Děkujme Vám za pochopení. Pěkný den.
Dobrý den, chtěla bych se prosím zeptat jaká je alternativa čoček od značky Frequenci?? Děkuji
Dobrý den, jak dlouho bude trvat výroba objednaných brýlí? Vaše objednávka č. 360381466 Děkuji
Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Výroba brýlí trvá 2-9 pracovních dnů od vytvoření objednávky. Konkrétní termín Vám, bohužel, nejsme schopni sdělit. Pokud byste měl další otázky, napište nám, rádi Vám pomůžeme. Hezký den.
Dobrý den, nedaří se mi zaplatit pomocí karty, jiný způsob mi to ale nenabízí. můžete mi nějak pomoci? Děkuji S pozdravem Renáta Hanyková
Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Prosím, kontaktujte po 8. hodině náš zákaznický servis na telefonním +420 226 292 893, tam s Vámi situaci vyřeší. Děkujeme za pochopení. Hezký den.
Dobrý den, šlo by prosím stornovat objednávku č.360292068 ? Omylem jsem objednal jiné než jsem chtěl. Děkuji. S pozdravem Stipe Mišura
Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Bohužel objednávku stornovat nemůžeme, protože je zásilka již odeslaná. Pracovníci expedice spojili obě Vaše objednávky. Jakmile Vám zásilka přijde, vyberte si správné čočky a ty, které nechcete, neotvírejte a pošlete nám je zpět. Pokud byste potřeboval více informací, kontaktujte nás na telefonním čísle +420 226 292 893. Hezký den.
Dobrý den, akceptujete prosím kartu Edenred? Pokud ne, zvažujete do budoucna změnu? Děkuji, K
Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Platbu prostřednictvím karty Edenred zatím u nás není možná. Na základě Vašeho dotazu jsme předali podnět našemu marketingovému oddělení. Pokud byste měla další otázky, napište nám, prozatím Vám přejeme hezký den.
Dobry den.! Přijímáte sodexo kartu při platbě?
Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Bohužel kartu Sodexo v našem obchodě nepřijímáme. Děkujeme za pochopení. Hezký den.
Dobrý den, chtěla jsem si u Vás objednat kontaktní čočky, které již nějakou dobu používám. Jen nevím zda objednám správně. Mám od firmy Clariti 1-day multifocal , UV Blocking - 30 ks . Na jedno oko mám hodnoty ( opsané z krabičky) BC DIA PWR 8,6 14,1 +1,25 HIGH ADD a na druhé oko BC DIA PWR 8,6 14,1 +0,75 HIGH ADD . Můžete mi poradit? Clariti 1day - co jsem chtěla objednat, u těch si nejsem jistá jestli jsou opravdu multifokální. Mnohokrát děkuji
Dobrý den, nechtěně jsem si objednala kontaktní čočky. Potřebovala bych je vrátit a objednat jiné parametry dioptrii. Prosím vás můžete mi napsat jak mám postupovat?! Děkuji moc Povazanova
Dobrý den, Můžete prosím stornovat objednávku č. 360208199. Vybrala jsem špatnou značku čoček. Použila jsem tam slevu 10%. Je možné jí obnovit? Děkuji.
Dobrý den, Vaši objednávku č. 360208199 jsme na Vaše přání stornovali. Registrujeme v systému Vaši druhou objednávku se správnými čočkami i se slevou 10 %. Doufáme, že budete s čočkami spokojená. Hezký den.
Dobrý den, z optiky mám naměřené cylindry, bohužel v levém oku mám dost vysokou hodnotu, a od optika předepsané se mi v něm protáčejí. Je možné u vás objednat na zkoušku 1denní, 14denní a měsíční? hodnoty mám pravé dioptrie -3,75, cyl -1,75, zak 170, levé d -3,5, c -2,25, zak 10. Předem děkuji za odpověd
Dobrý večer, prosím zrušit objednávku č. 220388. Byla odeslána omylem. Děkuji.
Dobrý den, děkujeme za upozornění. Vaši objednávku jsme stornovali. Hezký den.
Dobrý den, potřebovala bych změnit dopravu u objednávky 360280413 za 1831 Kč z pošty na Zasilkovnu - pobočka Ostrava Lesoshop - Lesotriko. Pokud by to nešlo, tak bych objednávku zrušila. Děkuji
Dobrý den, děkujeme za zprávu. Nicméně jsme byli rychlejší a zboží je již odeslané. Nic si z toho však nedělejte. Jelikož jste měla zboží uhradit formou dobírky, tak zboží jednoduše nepřebírejte, pošta nám ho vrátí zpět. Vy si udělejte jednoduše novou objednávku s formou doručení, která je pro Vás pohodlná. Hezký den.
Dobrý den, chtěla bych zrušit objednávku č.360262954 za 468 kč. Dekuji
Dobrý den, objednávka č.360262954 za 468 kč byla na Vaše přání zrušena. Hezký den
Dobrý den, než jsem se přihlásila tak jste mi nabízeli slevu na objednávku 20?%, jako přihlášený uživatel už ji nedostanu???
Dobrý den, děkujeme za otázku. Sleva je vztahuje na kontaktní čočky TopVue. Pro získání slevy je nutné prokliknout se z newsletteru, případně přes informační banner z homepage. Pokud bychom pro Vás mohli udělat něco dalšího, napište nám. Přejeme Vám hezký den.
Dobrý den, prosím, abyste zrušili objednávku 144928, zadal jsem chybnou platební podmínku. Děkuji.
Dobrý den, díky za informaci. Objednávku jsme zrušili. Když budete potřebovat cokoli dalšího, napište nám. Přejeme Vám hezký den.
Dobrý den, omylem jsem kvůli problémům s emailem zaslala čtyři objednávky místo jedné. Chtěla bych proto zrušit objednávky č. 164952, č. 194263 a č. 183817. Pro poslední (čtvrtou) objednávku č. 116532 jsem již odeslala platbu. Děkuji
Dobrý den, děkujeme za informaci. Objednávky jsme stornovali. Pokud byste potřebovala cokoli dalšího, napište nám. Přejeme Vám hezký den.
Dobry den, chcela by som poprosit o storno jedne z mych objednávavek, omylem byla odeslána dvakrát. Jedná se o objednávky č. 133727 a č. 183309. Mockát dekuji.
Dobrý den, děkujeme za zprávu. Objednávku č. 133727 jsme zrušili. Pokud byste potřebovala cokoli jiného, napište nám. Přejeme Vám hezký den.
Dobrý den chtěla bych zrušit objednávku č. 360180684 za 968 KČ. Byla odeslána omylem. Děkuji
Dobrý den, děkujeme za zprávu. Objednávku jsme zrušili. Pokud budete potřebovat cokoli dalšího, napište nám. Přejeme Vám hezký den.
Dobrý den, chtěl bych zrušit objednávku v hodnotě 1079Kč platbou přes bankovní účet (č. objednávky 142391) , byla to chyba... Správná moje objednávka je přes dobírku!.
Dobrý den, děkujeme za zprávu. Objednávku jsme zrušili. Pokud budete potřebovat cokoli dalšího, napište nám. Přejeme Vám hezký den.
Dobrý den. Mohu poprosit o storno objednávky č. 182057. Bohužel se nestíhám vrátit ze zahraničí. Děkuji
Dobrý den, děkujeme za zprávu. Vaši objednávku již není možné systémově zrušit. 13. 9. byla odeslána na výdejní místo. Pokud si zásilku nevyzvednete do konce úložní doby, kterou si mimochodem můžete ve sledování zásilek prodloužit, vrátí se nám balík zpět. V případě, že se balík vrátí zpět, samozřejmě z toho pro Vás žádné povinnosti neplynou. Pokud budete mít jakékoli dotazy, napište nám. Přejeme Vám hezký den.
Dobry den, omylem jsem objednal spatna dioptrie - potrebuju +6.00 a +7.00 (objednavka c360176546), muzete prosim vas zmenit objednavku (objednal jsem +6.50 a +7.00)? A muzete mi taky potvrzit zmenu? Predem dekuji za odpoved. Laurent
Dobrý den, děkujeme za zprávu. Dioptrie byly upraveny, na email bylo zasláno potvrzení o změně a objednávka byla odeslána. Pokud bychom pro Vás mohli něco udělat, napište nám. Přejeme hezký den.
Dobrý den, omylem jsem zapomněla zadat platbu na místě v okamžiku převzetí objednávky, místo toho jsem odklikla platbu přes účet. Šlo by objednávku stornovat? Předem děkuji za vyřízení. Měchurová
Dobrý den, díky za dotaz. Objednávku určitě můžeme stornovat, ale můžeme Vám pouze změnit způsob platby. Napište nám tedy prosím, co máme s objednávkou udělat. Díky a hezký den.
Zdravím, omylem jsem odeslala dva krát stejnou objednávku. Jak můžu zrušit jednou s nich.
Dobrý den, děkujeme za Váš komentář. Na základě Vaší další zprávy jsme stornovali objednávku číslo 189487. Přejeme hezký den.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné u Vás použít platbu přes Gallery Beta. Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Tento způsob platby bohužel nelze použít. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.
Dobry den,udelala jsem objednavku na cocky a spletla dioptrie.Hned jsem odepsala a upravila na spravny miry,
Dobrý den, při objednávce se mi nějakým nedopatřením vymazalo kus jména a je tam špatné tel číslo poslala jsem e-mail ale za chvíli mi jen přišlo že zásilka byla odeslána, a ještě až ted jsem si všimla že k objednaným roztokům není pouzdro na čočky, šlo by to doobědnat k te prvni zasilce abych nemusela platit poštovné? děkuji za odpověd :-)
Dobrý den, zkontrolovali jsme Vaši objednávku a součástí balení Vámi objednaných roztoků je i pouzdro na kontaktní čočky.
Dobrý den, přišel mi email s informací, že mám nevyužitý kredit 50Kč. Bohužel, při objednávce se mi nikde 50Kč neodečetlo. Zkoušela jsem to snad ze všech stran, klikala, kde mohla.. a nic .-) Akorát mi to visí u košíku -50Kč..ale nelze to nijak použít. .-) Tak tedy nevím, kde se stala chyba.. .-) Díky, Mašková
Dobrý den, sleva se vztahuje na objednávky v celkové hodnotě nad 300 Kč. Děkujeme za pochopení.
Dobrý den, odlhlašte mě z posílání novinek. Už jsme to zkoušela mockrát a nešlo to, Již mě to obtěžuje. prosím o potvrzení
Dobrý den paní Velebová, na základě Vašeho požadavku jsme Vám deaktivovali posílání novinek. Neváhejte nás kontaktovat, pokud by se vyskytl nějaký problém.