0 Kč

Produkty v košíku

V košíku nejsou žádné produkty

Zobrazit košík

Vše o nákupu


Časté dotazy Výdejní místa Obchodní podmínky Reklamace

Výběr parametrů
Vaše parametry kontaktních čoček můžete zvolit v detailu produktu nebo v nákupním košíku

Výběr Dopravy a platby
Způsob úhrady Vaší objednávky a způsob doručení si vyberete na stránce potvrzení objednávky

On-line podpora
V pracovních dnech se věnujeme Vašim dotazům a připomínkám na e-mailové adrese info@cocky-online.cz

Telefonická podpora
V pracovních dnech se věnujeme Vašim dotazům a připomínkám na telefonním čísle +420 226 292 8­93 od 8:00 do 16:00.

Cena poštovného

Jaký způsob dopravy zvolit? Ceny poštovného naleznete ZDE

Pages comments: Reply to # - Zrušit
#484
Eva

Dobrý den, potřebovala bych změnit dopravu u objednávky 360280413 za 1831 Kč z pošty na Zasilkovnu - pobočka Ostrava Lesoshop - Lesotriko. Pokud by to nešlo, tak bych objednávku zrušila. Děkuji

#485
info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme za zprávu. Nicméně jsme byli rychlejší a zboží je již odeslané. Nic si z toho však nedělejte. Jelikož jste měla zboží uhradit formou dobírky, tak zboží jednoduše nepřebírejte, pošta nám ho vrátí zpět. Vy si udělejte jednoduše novou objednávku s formou doručení, která je pro Vás pohodlná. Hezký den.

#474
Lucie

Dobrý den, chtěla bych zrušit objednávku č.360262954 za 468 kč. Dekuji

#475
info@cocky-online.cz

Dobrý den, objednávka č.360262954 za 468 kč byla na Vaše přání zrušena. Hezký den

#431
Naďa

Dobrý den, než jsem se přihlásila tak jste mi nabízeli slevu na objednávku 20?%, jako přihlášený uživatel už ji nedostanu???

#432
info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme za otázku. Sleva je vztahuje na kontaktní čočky TopVue. Pro získání slevy je nutné prokliknout se z newsletteru, případně přes informační banner z homepage. Pokud bychom pro Vás mohli udělat něco dalšího, napište nám. Přejeme Vám hezký den.

#403
Petr

Dobrý den, prosím, abyste zrušili objednávku 144928, zadal jsem chybnou platební podmínku. Děkuji.

#404
info@cocky-online.cz

Dobrý den, díky za informaci. Objednávku jsme zrušili. Když budete potřebovat cokoli dalšího, napište nám. Přejeme Vám hezký den.

#386
Nikola

Dobrý den, omylem jsem kvůli problémům s emailem zaslala čtyři objednávky místo jedné. Chtěla bych proto zrušit objednávky č. 164952, č. 194263 a č. 183817. Pro poslední (čtvrtou) objednávku č. 116532 jsem již odeslala platbu. Děkuji

#387
info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme za informaci. Objednávky jsme stornovali. Pokud byste potřebovala cokoli dalšího, napište nám. Přejeme Vám hezký den.

#371
Zuzana

Dobry den, chcela by som poprosit o storno jedne z mych objednávavek, omylem byla odeslána dvakrát. Jedná se o objednávky č. 133727 a č. 183309. Mockát dekuji.

#372
info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme za zprávu. Objednávku č. 133727 jsme zrušili. Pokud byste potřebovala cokoli jiného, napište nám. Přejeme Vám hezký den.

#346
Lucie

Dobrý den chtěla bych zrušit objednávku č. 360180684 za 968 KČ. Byla odeslána omylem. Děkuji

#347
info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme za zprávu. Objednávku jsme zrušili. Pokud budete potřebovat cokoli dalšího, napište nám. Přejeme Vám hezký den.

#332
Zdeněk

Dobrý den, chtěl bych zrušit objednávku v hodnotě 1079Kč platbou přes bankovní účet (č. objednávky 142391) , byla to chyba... Správná moje objednávka je přes dobírku!.

#334
info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme za zprávu. Objednávku jsme zrušili. Pokud budete potřebovat cokoli dalšího, napište nám. Přejeme Vám hezký den.

#330
Marek

Dobrý den. Mohu poprosit o storno objednávky č. 182057. Bohužel se nestíhám vrátit ze zahraničí. Děkuji

#331
info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme za zprávu. Vaši objednávku již není možné systémově zrušit. 13. 9. byla odeslána na výdejní místo. Pokud si zásilku nevyzvednete do konce úložní doby, kterou si mimochodem můžete ve sledování zásilek prodloužit, vrátí se nám balík zpět. V případě, že se balík vrátí zpět, samozřejmě z toho pro Vás žádné povinnosti neplynou. Pokud budete mít jakékoli dotazy, napište nám. Přejeme Vám hezký den.

#314
Laurent

Dobry den, omylem jsem objednal spatna dioptrie - potrebuju +6.00 a +7.00 (objednavka c360176546), muzete prosim vas zmenit objednavku (objednal jsem +6.50 a +7.00)? A muzete mi taky potvrzit zmenu? Predem dekuji za odpoved. Laurent

#315
info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme za zprávu. Dioptrie byly upraveny, na email bylo zasláno potvrzení o změně a objednávka byla odeslána. Pokud bychom pro Vás mohli něco udělat, napište nám. Přejeme hezký den.

#296
Karla

Dobrý den, omylem jsem zapomněla zadat platbu na místě v okamžiku převzetí objednávky, místo toho jsem odklikla platbu přes účet. Šlo by objednávku stornovat? Předem děkuji za vyřízení. Měchurová

#297
info@cocky-online.cz

Dobrý den, díky za dotaz. Objednávku určitě můžeme stornovat, ale můžeme Vám pouze změnit způsob platby. Napište nám tedy prosím, co máme s objednávkou udělat. Díky a hezký den.

#276
Michaela

Zdravím, omylem jsem odeslala dva krát stejnou objednávku. Jak můžu zrušit jednou s nich.

#278
info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme za Váš komentář. Na základě Vaší další zprávy jsme stornovali objednávku číslo 189487. Přejeme hezký den.

#250
Jana Pfeiferová

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné u Vás použít platbu přes Gallery Beta. Předem děkuji za odpověď.

#251
info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Tento způsob platby bohužel nelze použít. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

#74
Petra

Dobry den,udelala jsem objednavku na cocky a spletla dioptrie.Hned jsem odepsala a upravila na spravny miry,

#45
Kristýna

Dobrý den, při objednávce se mi nějakým nedopatřením vymazalo kus jména a je tam špatné tel číslo poslala jsem e-mail ale za chvíli mi jen přišlo že zásilka byla odeslána, a ještě až ted jsem si všimla že k objednaným roztokům není pouzdro na čočky, šlo by to doobědnat k te prvni zasilce abych nemusela platit poštovné? děkuji za odpověd :-)

#46
info@cocky-online.cz

Dobrý den, zkontrolovali jsme Vaši objednávku a součástí balení Vámi objednaných roztoků je i pouzdro na kontaktní čočky.

#41
Hana

Dobrý den, přišel mi email s informací, že mám nevyužitý kredit 50Kč. Bohužel, při objednávce se mi nikde 50Kč neodečetlo. Zkoušela jsem to snad ze všech stran, klikala, kde mohla.. a nic .-) Akorát mi to visí u košíku -50Kč..ale nelze to nijak použít. .-) Tak tedy nevím, kde se stala chyba.. .-) Díky, Mašková

#42
info@cocky-online.cz

Dobrý den, sleva se vztahuje na objednávky v celkové hodnotě nad 300 Kč. Děkujeme za pochopení.

#18
Radka

Dobrý den, odlhlašte mě z posílání novinek. Už jsme to zkoušela mockrát a nešlo to, Již mě to obtěžuje. prosím o potvrzení

#19
info@cocky-online.cz

Dobrý den paní Velebová, na základě Vašeho požadavku jsme Vám deaktivovali posílání novinek. Neváhejte nás kontaktovat, pokud by se vyskytl nějaký problém.

Top