Reklamace a záruční podmínky

Založte nový požadavek

Pokud máte jakýkoliv problém se zakoupeným zbožím, prvním krokem je založení nového požadavku na reklamaci či vrácení zboží . Pro tuto akci je nutné být přihlášený.

Založit nový požadavek

Zabalte zboží

Ujistěte se, že je zboží kompletní zejména v případě brýlí (např. pouzdro, hadřík, brýle, visačky, samolepky atp.). Zboží důkladně zabalte do pevné krabice, aby během přepravy nedošlo k poškození. Kontaktní čočky vložte do malé skleničky nebo pouzdra a zalijte je čerstvým roztokem tak, aby nevyschly a velmi pečlivě a pevně uzavřete. K reklamovanému zboží přiložte originální krabičku a v případě kontaktních čoček i všechny další nepoužité blistry s čočkami z daného balení.

Přiložte kopii kupního dokladu

Ke zboží přiložte kopii faktury. Jsme tak schopni lépe identifikovat vaši objednávku a celý proces tak výrazně urychlit.
Pokud nevyužijete náš on-line formulář , je nutné ke zboží přiložit průvodní dopis, kde uvedete číslo objednávky, kontaktní údaje a popis situace.

Odešlete zboží

a) Zásilkovnou ZDARMA
Zásilku přineste na podací místo Zásilkovny a při podání zásilky nahlaste podací kód, který obdržíte od nás e-mailem po založení reklamace ve Vašem uživatelském účtu a jméno odesílatele nebo číslo objednávky. V tomto případě není nutné na balíček nadepisovat adresu, vše je obsaženo v kódu.

b) Jinou dopravní službou
Balíček zašlete na adresu:

Čočky-online.cz
Jarošovská 1278/II
Jindřichův Hradec
377 01

Nezapomeňte si uschovat podací lístek či účtenku. V případě uznané reklamace vám budeme moci dopravu následně proplatit. Pokud je zboží vráceno v rámci odstoupení od kupní smlouvy, pak nárok na proplacení dopravy nevzniká.

Vyčkejte na vyřízení reklamace

Dejte reklamačnímu oddělení čas na zpracování vašeho požadavku. Průběh vaší reklamace můžete sledovat zde.

Sledovat stav požadavku

Informace o vyřízení

O vyhodnocení vašeho požadavku vás bude kontaktovat náš zákaznický servis. V případě vrácení peněz na účet nebo formou kreditu vám přijde informační email.

Informace k reklamacím

Pokud potřebujete reklamovat dioptrické brýle zhotovené na míru dle vašeho předpisu, kontaktujte prosím nejprve náš zákaznický servis. Budeme se snažit vyjít vám maximálně vstříc.
Při reklamaci jakýchkoliv brýlí (slunečních, sportovních či dioptrických) zašlete prosím zpět veškeré dodané příslušenství (např. pouzdro, hadřík, sluneční klip, apod.).
U kontaktních čoček TopVue a Gelone můžete využít službu Garance vrácení peněz. Více info o podmínkách najdete ZDE .



Informace k vrácení zboží

Pokud se rozhodnete vrátit ve 30denní lhůtě dioptrické brýle zhotovené na základě vaší objednávky (na míru), vrátíme vám pouze částku odpovídající ceně brýlových obrub - skla zabroušená na míru vrátit bohužel nelze.
Pro odstoupení od kupní smlouvy týkající se dioptrických brýlí prosím kontaktujte náš zákaznický servis na tel. čísle 226 292 893 . Rádi vám s průběhem reklamace pomůžeme a uděláme vše, co bude v našich silách.
Při vrácení brýlí (slunečních, sportovních či dioptrických) zašlete prosím zpět veškeré příslušenství (např. pouzdro, hadřík, sluneční klip apod.).



Kompletní informace naleznete v obchodních podmínkách v sekcích:
- Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)
- Práva a povinnosti z vadného plnění (reklamace)

Komentáře (60)

Máte nějaké otázky nebo názor?
Radim

Dobrý den, Omylem jsem si objednal ě balení Biofinity standartní, ale potřeboval jsem variantu Energys, balení jsem neotevřel, je možné je tedy vyměnit ? Fakturu samozřejmě mám. Děkuji. Radim

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Kontaktujte s požadavkem prosím naše zákaznické oddělení na telefonním čísle +420 226 292 893 (Po-Pá 8:00-16:00) nebo na e-mail info@cocky-online.cz. Jestliže jste krabičku s kontaktními čočkami neotevřel, výměna by neměla být problém. Hezký den.

Lineta

Dobrý deň, včera mi boli doručené šošovky, ktoré som si objednala cez víkend (ďakujem za veľmi rýchle doručenie). Objednala som šošovky zn. TopVue - jedny klasické dioptrické, a jedny aj s cylindorm. A práve dnes ráno ako som si chcela šošovku s cylindrom nasadiť, všimla som si ryhy na šošovke. Najskôr som si myslela, že to je nejaká špinka, šošovku som jemne vyčistila v roztoku, ryha však ostala a šošovka nepríjmne škriabala v oku, tak som si nasadila ešte moju starú. Novú šošovku s ryhou som odložila do svojho púzdierka, ďalšiu z balíčku som neotvárala, kedže som nevedela, či nebude nutné pri reklamácií vrátiť celý balíček. Môžete mi prosím poradiť ako ďalej postupovať v procese reklamácie? Ďakujem Vám.

Odpověď - info@cocky-online.cz
Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Torické (astigmatické) čočky mají na pozici 6. hodiny orientační značku. Tato značka usnadní aplikaci čočky ve správné poloze osy. Je tedy velmi pravděpodobné, že rýha, o které se zmiňujete, je ve skutečnosti orientační značkou. Z historie Vašich objednávek je patrné, že jste doposud nosila pouze sférické čočky z hydrogelového materiálu. Kontaktní čočky TopVue Air for Astigmatism jsou ze silikon-hydrogelového materiálu, a to je s velkou pravděpodobností důvod nepohodlí (škrábání). Každému uživateli totiž vyhovuje jiný typ materiálu čoček. Vám budou asi vyhovovat spíše hydrogelové čočky. Dovolte nám Vás upozornit, že čočky byste měla mít před nákupem na internetu odborně aplikované. Na nevhodný výběr čoček není možné uplatnit reklamaci. Máte však štěstí, protože u značky TopVue funguje služba Garance vrácení peněz. Jestliže splňujete podmínky služby, můžete ji využít a Vaše investice se Vám vrátí. Pokud byste měla další otázky, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na telefonním čísle +420 226 292 893 nebo e-mailem info@cocky-online.cz. Hezký den.
Eliška Švarcová

Dobrý den, minulou středu jsem si u vás objednávala barevné roční čočky. Včera jsem si je nasadila a po vyndání a vložení do pouzdra jsem si všimla, že čočka je natrhlá. Nikdy jsem s vašimi čočkami neměla problém jen u téhle jsem si toho všimla až po rozbalení a vyhození obalu. Je ještě možné dostat alespoň jednu čočku novou?

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Velice nás mrzí, že čočka byla poničená. Rádi bychom Vás požádali, abyste se ozvala našemu zákaznickému servisu na email info@cocky-online.cz, situaci s Vámi vyřeší. Děkujeme Vám za pochopení a přejeme Vám krásný den.

kateřina

Dobrý den, před 14 dny jsem si objednala kontaltvni čočky ihned po nasazení jsem zaznamenala zhoršení zraku na jednom oku zašla jsem si tedy do optiky změřit zrak nejdříve s čočkami a rozdíl byl víc jak 1 dioptrie. Objednala jsem čočky -5,0 D vztahuje se na tento problém reklamace.

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Bohužel na takové případy reklamaci uplatnit nelze. Z historie Vašich objednávek je evidentní, že jste v poslední objednávce zadala o čtvrt dioptrie vyšší hodnotu. Pokud jste si sama zkoušela upravit dioptrické hodnoty bez předchozího měření a konzultace s očním specialistou, není reklamace možná. Děkujeme za pochopení. Hezký den.

Lukáš

Dobrý den, objednal jsem si u vás už po několikáté čočky Acuvue Oasys (12 čoček). A nyní se mi stalo to, že mě úplně nová čočka v oku škrábala. Byl to asi 3tí pár z krabičky a čočku jsem nosit nemohl a vyhodil a otevřel další. Nečekaně mě škrábala i ta další nově otevřená. Tím pádem 2 čočky jsem vyhodil. Jak by se dalo postupovat? Děkuji s pozdravem Lukáš K.

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Je nám velmi líto, že jste měl s čočkami takovou nepříjemnost. Pokud by se situace opakovala, doporučujeme Vám nejprve kontaktovat náš zákaznický servis na telefonním čísle +420 226 292 893, kde s Vámi celou situaci projednají a nasměrují Vás. Každopádně byste v takovém případě mohl využít reklamaci. Čočky, které vykazovaly Vámi popsané nepříjemné pocity příště nevyhazujte, ale uložte je do čisté skleničky či pouzdra na čočky a zalijte je roztokem tak, aby nevyschly. Takto připravené kontaktní čočky uložte do balíčku společně se zbytkem balení (včetně krabičky), kopií faktury a průvodním dopisem (nebo můžete využít náš formulář). Balíček pečlivě zabalte a pošlete nám jej na reklamační oddělení. Odtud budeme směřovat kontaktní čočky k výrobci, který posoudí, zda je reklamace oprávněná. Na základě rozhodnutí výrobce postupujeme dále. Hezký den.

Lucie

Dobrý den, mám prosbu. Objednala jsem synovi čočky - viz poslední objednávka. Bohužel je momentálně zdravotně indisponován, čočky nosí jen při sportu. Krabička je neporušená. Bylo by možné toto balení vyměnit? Já si rovněž objednávám, jen mám samozřejmě jiné dioptrie. Předem děkuji za zprávu. S pozdravem Lucie Prýmasová

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za informaci. Zboží bohužel vyměnit nelze. Situaci můžete vyřešit klasickým reklamačním řízením. Nerozbalenou krabičku kontaktních čoček nám pošlete zpět a do balíčku přiložte kopii faktury a vytištěný reklamační formulář nebo průvodní dopis, kde popíšete situaci. Jakmile bude reklamace vyřízena, dostanete peníze na účet. Pokud byste měla další otázky, napište nám, nebo se obraťte na naší zákaznickou linku +420 226 292 893. Hezký den.

Hana Štefanovová

Dobrý den, mám k Vám velkou prosbu. Objednala jsem si u Vás kontaktní čočky Dailies. Stala se mi ale nemilá věc - místo dioptrií -3 jsem do objednávky asi nacvakala +3. Doma jsem čočky vyjmula z krabičky a teprve poté zjistila, že to nejsou moje dioptrie. Dá se s tím prosím něco dělat? Je možnost výměny? Čočky jsou všechny, jen papírová krabička je poškozena. Dejte mi prosím vědět. Moc děkuji. S pozdravem Hana Štefanovová

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Pokud je porušený obal, v tomto případě papírová krabička, nemůžeme zboží, bohužel, vzít zpět. Děkujeme Vám za pochopení. Hezký den.

Adéla Bartova

Dobrý den, minuly týden jsem si u vás objednavala kontaktní čočky. Objednavam u vás téměř pokaždé a nikdy jsem s čočkami neměla problém. Ale tentokrat jsem si nasadila nové čočky, jedna je úplně bez problému, ale druhá mě stále škrábala v oku, po 2 dnech zkoušení, jestli si čočka nesedne v jednom nebo druhem oku, jsem musela čočku vyhodit a nandala si 3. Čočku z balení, nicméně u ni mám úplně stejný problém. Takže mám nyní pouze 1 funkční čočku. Je možné nějak čočky reklamovat? Predem děkuji za odpoved.

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Je nám velmi líto, že máte s čočkami takové nepříjemnosti. Jestliže máte uschovanou čočku, která Vám byla v oku nepříjemná, uložte ji do pouzdra a zalijte ji roztokem. Takto připravenou čočku, společně s papírovou krabičkou od kontaktních čoček, kde je uvedena šarže atd., průvodní dopis, kde uvedete důvod reklamace, vložte do balíčku a pošlete zboží k reklamaci. Více informací o průběhu reklamace i adresu naleznete ZDE. Pokud byste měla další otázky můžete kontaktovat naše zákaznické oddělení. Hezký den.

MARTINA

Nevím, jesrli jsem správně, ale musím vyjádřit své díky za fungování Vašehi webu. ObjednáVala jsem čočky po několikrát, kromě krátké doby doručení zatím v pohodě. Poslední objednávka napůl, jedno balení díky zakřivení nepoužitelné. S obavami jsem volala reklamaci. Nejenom, že o tom už věděli, omluva a nejjednodušší cesta k výměně. V dnešní době VELMI OCEŇUJI TAK SLUŠNÉ JEDNÁNÍ A DĚKUJI. MARTINA

Odpověď - info@cocky-online.cz - Pavla

Dobrý den, velmi Vám děkujeme za milý komentář. Těší nás, že jste se službami našeho obchodu spokojená. Pokud je to možné, snažíme se vždy maximálně vyjít vstříc přáním a požadavkům našich zákazníků. Jsme rádi, že se Vám náš přístup líbí. Budeme velmi rádi, když u nás budete i nadále nakupovat. Prozatím Vám přejeme krásný den.

Marie Petrová

Dobrý den, Chtěla jsem se zeptat, jak mám postupovat. Objednávám od vás několik let, vždy vše perfektní (Topvue, Soflens, Purevision). Nyní jsem si vzala čočky Proclear Compatibles Sphere (6 čoček). Na levé oko mám -1,75 a během 5 dní se mi 2 čočky z tohoto balení roztrhly. Vyhodila jsem je, protože jsem si myslela, že to byla shoda náhod. Ale nyní po týdnu nošení je natrhlá čočka i z pravého oka (-2,25), tu mám schovanou. Je možno nějak uplatnit reklamaci? Děkuji za odpověď

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Jestliže se Vám trhají kontaktní čočky, pak můžete využít reklamačního řízení, které je detailně popsáno v tomto článku. K reklamaci můžete poslat obě balení a do balíčku přiložit použitou čočku, která vykazuje Vámi popsanou vadu. Čočku uložte do skleničky či pouzdra a zalijte ji roztokem tak, aby nevyschla. Nezapomeňte přiložit průvodní dopis, kde popíšete celou situaci. Pokud byste měla další otázky, napište nám, rádi Vám pomůžeme. Hezký den.

Ivica

Prosim Vas je mozne vymenit kontaktni cocky +5 za - 5. Jsou v original obalu ja jsem se spletla v objednavce. Dekuji za odpověď

Odpověď - info@cocky-online.cz
Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Pokud je krabička s čočkami neporušená, pak Vám čočky bez obav vyměníme. Postupujte stejně jako při reklamaci či odstoupení od smlouvy. Do balíčku přiložte kopii dokladu o koupi, čočky a průvodní dopis, kde uvedete o co se jedná. Více informací naleznete v obchodních podmínkách. Pokud byste měla další otázky, můžete kontaktovat i naše zákaznické oddělení na telefonním čísle +420 226 292 893. Hezký den.
Lucie Bartová

Dobrý den, před měsícem jsem si objednala kontaktní čočky PureVision2 2x 6 čoček. Omylem jsem si ale objednala +2,25 a +2,00 dioptrie. Potřebovala bych je vyměnit za -2,25 a -2,00 dioptrie. Jak mám postupovat. Děkuji za info Bartová

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme za otázku. Jestliže jsou krabičky s kontaktními čočkami nedotčené (neotevřené ani jiným způsobem poškozené), můžete kontaktní čočky poslat na výměnu. Do balíčku s čočkami přiložte doklad o koupi a průvodní dopis, kde uvedete důvod vrácení (výměny). Současně uvedete parametry, které požadujete. Pokud jste již krabičky s čočkami otevřela, výměna ani reklamace již není možná. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.

Tadeáš

Dobrý den, v úterý jsem si od Vás objednal čočky 1Day Acuvue Moist. I přes stejné parametry s čočkami, které obvykle nosím, mi lezou z očí. Použil jsem teprve 1. pár na zkoušku. Bylo by možné je vrátit? Děkuji

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme za otázku. Je nám to velmi líto, ale načaté balení kontaktních čoček vrátit nelze. Výjimkou jsou pouze kontaktní čočky značky TopVue, u které výrobce umožňuje takové čočky vrátit zpět. Špatný výběr kontaktních čoček nebo jejich parametrů není důvodem k reklamaci. Zákazník musí mít kontaktní čočky odborně aplikované a při řešení reklamace čoček si můžeme vyžádat potvrzení o odborné aplikaci kontaktních čoček (ne starší než 1 rok). Děkujeme za pochopení. Hezký den.

Oksana

Dobrý den, prosím objednávku číslo 270228 zrušit. Děkuji. GRYTSIV

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme za informaci. Objednávku č. 270228 jsme na Vaše přání stornovali. Hezký den

Petra

Dobrý den, Omylem jsem naklikala špatný počet dioptrií tak se chci zeptat jestli by šla objednávka číslo 287840 zrušit

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme za upozornění. Vaše objednávka byla na Vaše přání zrušena. Hezký den.

Tereza

Dobrý den, ráda bych Vás požádala, zda by bylo možné vyměnit 5 ks nepoužitých čoček Baush + Lomb ULTRA -1,50 dioptrií z 6ks balení za ostřejší dioptrie - potřebovala bych -1,75. Čočky jsem od Vás zakoupila 16.8.2019. Bylo by je prosím možné vyměnit? Moc Vám předem děkuji za odpověď.

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme za otázku. Špatný výběr kontaktních čoček a jejich parametrů není důvodem k reklamaci. Před nákupem na internetu by měl mít zákazník kontaktní čočky odborně aplikované a vyzkoušené. Tím se zákazník uchrání před promarněnou investicí. Pokud bychom pro Vás mohli udělat něco dalšího, napište nám. Přejeme Vám hezký den.

Kamila

Dobrý den, objednala jsem si dvě multifokální čočky TOPVUE, přišla mi jedna multifokální a jedna obyčejná. Děkuji za vyřízení Šimková Kamila

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, Kamilo, děkujeme za otázku. Mrzí nás, že objednávka nedorazila v pořádku. Kontaktujte, prosím, zákaznické oddělení na info@cocky-online.cz a v e-mailu stručně popište, co stalo. Ke zprávě také přiložte fotografii kompletní objednávky, abychom si mohli ověřit stav dodaného zboží. Hezký den.

Jana

Dobrý den, objednala jsem si u Vás čočky Acuvue Moist. Bohužel po otevření balení jsem zjistila že mi přišlo balení s dioptrií +1,25 (já potřebuji -1,25). Chci se tedy zeptat jestli je mozné zboží vrátit i když je krabička otevřená. Balení je ale kompletní. Děkuji, s pozdravem Štursová

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, Jano, děkujeme za dotaz. V objednávce evidujeme zboží 1 Day Acuvue Moist (30 čoček) s dioptrií +1.25. Rozbalené ani jinak poškozené zboží nemůžeme přijmout zpátky. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

Zdenka

Dobrý den,zjistila jsem , že potřebují jiné dioptrie mohu prosím zrušit objednávku č.360133349? Děkuji

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, díky za dotaz. Objednávku zrušíme. Pokud budete potřebovat něco dalšího, napište nám. Přejeme Vám hezký den.

Anonymous

Dobry den, objednala jsem si cocky po 6 ks. CooperVision Biofinity na konci ledna, objednavka c. 36901508 jednu krabicku - 0,75 a druhou - 2. Vcera jsem si vzala z krabicek prvni par, ale na jedno oko jsem spatne videla s cockou, myslela jsem ze bude nejspis vadna, ale dnes jsem zjistila, ze jsem si omylem objednala spatnou dioptrii, melo to byt - 1,75. Jedno baleni tedy nemohu vyuzivat. Chci se zeptat, zda je nejaka moznost vraceni jednoho baleni, kdyz jsem krabicku otevrela a chybi jedna cocka z baleni. Cocky nemohu vyuzivat. Dekuji za informaci.

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Ve čtrnáctidenní lhůtě lze vrátit pouze kompletní nerozbalené a jinak nepoškozené balení. Je nám to líto, ale nekompletní balení nemůžeme přijmout zpět. Doporučujeme Vám čočky nabídnout na různých internetových bazarech. Biofinity jsou mezi nositeli velmi oblíbené a jistě se někomu budou hodit. Díky za pochopení a přejeme Vám hezký den.

Eva

Dobrý den, zjistila jsem že potřebuju jiné dioptrie, mohla bych zrušit svoji objednávku č. 360133082 a 360116608?

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, díky za zprávu. Objednávky jsme zrušili. Přejeme hezký den.

Eva

Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda můžu vrátit část objednavky, objednala jsem si totiž omylem čočky s diop. -1,5 a -2,0 .. mohla bych tedy vrátit pouze 6 neotevřených čoček s -2 dioptriemi?

Odpověď - info@cocky-online.cz
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Pokud jde o čočky TopVue, můžete využít službu Garance vrácení peněz. Podmínky služby najdete v odkazu. V případě, že pro Vás budeme moci něco udělat, napište nám. Přejeme Vám hezký den.
Vlastimil Přerost

Dobrý den.Jsem již nějaký čas Vaš pravidelný zákazník a kupuji si u Vás torické kontaktní čočky - Topvue Air astigmatism čtrnactidenní.Se službami jsem spokojen,jen se mi v průběhu několika měsíců stalo již potřetí,že přes nově nasazenou čočku vidím špatně a to i po opěvném vyjmutí,vymytí a opět nasazeni,což znamená,že čočka je zřejmě špatná,protože po nasazeni jiné vidím dobře.Rád bych se tedy zeptal,jak tento problém řešit a jak reklamovat čerstvě vybalenou,neporušenou ,vadnou čočku?

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Je nám velice líto, že máte s čočkami takové problémy. Budeme rádi, když nám vadné čočky pošlete k reklamaci. Postupujte ideálně dle návodu nahoře na stránce. Stáhněte si formulář a vyplňte potřebné údaje. Vadnou čočku pak vložte do čistého pouzdra, kde je čerstvá dávka roztoku. Pouzdro dobře uzavřete. Zabráníte tak vyschnutí posílaných čoček. Pouzdro pak důkladně zabalte a spolu s formulářem nám vše doporučeně pošlete na adresu čočky-online.cz, Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec. V nejkratším možném čase Vás budeme kontaktovat s výsledkem reklamačního řízení. Pokud budete potřebovat jakékoli další informace, zase nám napište, nebo nám zavolejte na tel. číslo +420 226 292 893. Zatím Vám přejeme hezký den.

Natálie

Zdravím, chtěla bych se zeptat zda mohu reklamovat čočky z nichž je jedna rozbalená a odzkoušená

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Ano, pokud jste zjistila jakýkoli nedostatek kvality, čočky reklamovat můžete. Rozbalenou čočku musíte uložit do pouzdra s čerstvým roztokem, aby během přepravy nedošlo k jejímu vysušení. Vše pak zabalte do pevné krabičky a důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození. Balíček pošlete doporučeně na naši adresu spolu s formulářem, kde popíšete vady a uvedete nezbytné údaje. Čočky budou odeslány k odbornému posouzení a s výsledkem reklamačního řízení Vás budeme kontaktovat. Pokud se budete chtít zeptat na cokoli dalšího, napište nám. Přejeme Vám hezký den.

Monika

Dobrý den včera jsem si u vás objednávala čočky s dioptrii -6 omilem jsem se překlikla mohla bych vás poprosit o dioptrie -1. Objednavka č.360182827 Předem děkuji

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, díky za zprávu. Objednávku jsme upravili a poslali jsme vám email s rekapitulací údajů objednávky. Když budete potřebovat cokoli dalšího, napište nám. Zatím mějte hezký den.

Ivana

Dobrý den .pri dnesnim zadávání objednávky se mi omylem vytvořily objednavky dve.prosim o zruseni jedne z nich. C.obj.163090.dekuji Šušlíková

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme za informaci. Objednávku jsme zrušili. Pokud budete potřebovat cokoli dalšího, napište nám. Přejeme Vám hezký den.

Antonin

Jak mam čočku poslat(v čem?)

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Je nám líto, že máte s čočkami problémy. Vadné čočky (čočku) vložte do pouzdra s čerstvou dávkou roztoku, pečlivě pouzdro uzavřete a zabalte. Ideálně si stáhněte formulář pro reklamaci, vyplňte ho a pošlete ho spolu s čočkami na adresu čočky-online.cz, Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec. Čočky budou dále předány k odbornému posouzení. Pokud budete mít jakékoli další otázky, napište nám. Zatím přejeme hezký den.

Antonin

Dobrý den.Dnes jsem aplikoval čočky a jedna je vadná nezaostřuje-rozmazáno. Jak mam postupovat reklamuji.objednávky číslo 36820207 Koupil jsem 4ks zatím 1x špatná.Děkuji Výskala

Zuzana

Dobrý den, při vytváření objednávky se mi omylem vytvořily objednávky dvě, prosím o zrušení objednávky s variabilním symbolem 360127046. Děkuji. S pozdravem, Zuzana Smitalová.

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme za zprávu. Objednávku jsme zrušili. Pokud byste potřebovala cokoli dalšího, napište nám. Přejeme hezký den.

Kristýna

Dobrý den, zakoupila jsem u vás čočky, bohužel z toho v jedné krabičce po otevření ochranné folie dvoje čočky chyběly. Vztahuje se na toto reklamace? Děkuji, Cíchová.

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme za informaci. Je nám líto, že došlo k takové situaci. Budeme Vás kontaktovat a situaci vyřešíme. Bohužel nejsme takovou vadu balení schopni před odesláním odhalit. Díky za pochopení a zatím přejeme hezký den.

Karel

Dobrý den, koupil jsem si u vás barevné čočky freshlook dimensions dle parametrů od svého optika. Bohužel se mi vždy při pohybu oka rozmaže vidění a ostrost, než se čočka opět usadí. Mohu zakoupené čočky reklamovat/vrátit?

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Čočky reklamovat samozřejmě můžete. Čočky budou odborně posouzeny a následně budete vyrozuměn s výsledkem reklamačního řízení. Průměr a zakřivení nejsou jediné parametry, které při nošení ovlivňují pohodlí nebo usazení čočky na oku. Velkou roli zde mají vlastnosti materiálu čoček, jako obsah vody a propustnost kyslíku. Pokud byste se chtěl zeptat na cokoli dalšího, napište nám. Zatím Vám přejeme hezký den.

Anna

Dobrý den, objednala jsem si u vás čočky dle parametrů od optika a zároveň po měsíčním zkoušení. Bohužel s čočkami od vás vidím rozmazaně na blízko a nijak zvlášť dobře na dálku. Jedno balení je tedy otevřené, další dvě zbývají. Ráda bych čočky reklamovala, jak mohu postupovat, prosím? Děkuji, Anna

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Všechny podstatné informace najdete výše na této stránce. Nicméně použité kontaktní čočky vložte do pouzdra s čerstvou dávkou roztoku, pečlivě je zabalte a pošlete spolu se zbytkem zboží, které chcete reklamovat, doporučeně na naši adresu. Přiložte prosím dopis, ve které uvedete, které čočky chcete nechat reklamovat (otevřené balení), a které rovnou vrátit (neotevřené a jinak nepoškozené balení). Samozřejmě uveďte své kontaktní údaje, číslo objednávky (můžete přiložit kopii faktury), číslo účtu, na které Vám vrátíme peníze. Pokud budete potřebovat další informace, napište nám. Přejeme Vám hezký den.

Jana

Dobrý den, omylem se vytvořili dvě stejné objednávky, každá pod jiným číslem. Prosím o zrušení jedné z nich. Děkuji. S pozdravem Jana Juranová

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme za informaci. Jednu z objednávek jsme zrušili. Pokud bychom pro Vás mohli udělat cokoli dalšího napište nám. Přejeme hezký den.

Kateřina

Dobrý den, kontaktní čočky od vás nakupuji již několik let. Z poslední dodávky jsem však dva páry musela vyhodit, protože mě hodně pálili oči a měla jsem je podrážděné. Několik měsíců jsem nosila pouze brýle a nyní bych chtěla opět zkusit čočky od vás. Je možné si objednat pouze jeden pár čoček, abych vyzkoušela, zda je vůbec snesu? Děkuji

Odpověď - info@cocky-online.cz
Dobrý den, děkujeme ze Váš komentář. V případě, že se cokoli takového stane a máte podezření na problém s kvalitou, vadné páry byste nám měla poslat k reklamaci. Vaše čočky je možné koupit i v balení po jednom kuse. Pokud budete potřebovat cokoli dalšího, napište nám. Přejeme hezký den.
Magdaléna Žváčková

Dobrý den, objednávka se mi odeslala 2x, prosím tedy o zrušení objednávky č. 360188835 Předem děkuji

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, díky za zprávu. Objednávku jsme smazali. Pokud budete potřebovat cokoli dalšího, ozvěte se. Přejeme Vám hezký den.

Markéta

Dobrý den, prosím o zrušení objednávky číslo 360101112. Děkuji.

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, díky za informaci. Objednávku jsme zrušili. Přejeme hezký den.

Jaroslav

Dobrý den , dnes jsem obdržel balíček přes GLS čočky + roztok. A roztok je jedna velká kostka ledu . na obalu je napsáno chraňte před mrazem . Tak že je po Roztoku ? Č.O. 150211 Děkuji za odpověď Vrtal.

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, díky za zprávu. Je nám velmi líto, že došlo k této situaci, ale dopravce by měl těmto situacím předcházet. Prosíme Vás o zaslání roztoku k výměně. Přiložte k němu krátký průvodní dopis, abychom věděli, o co jde. Pokud pro Vás budeme moci udělat cokoli dalšího, napište nám. Přejeme hezký den.

Dita

Dobrý den, dnes jsem obdržela barevné kontaktní čočky. Na lahvickach je sice uvedena stejná barva, ale po otevření a vložení do očí se barva výrazně liší a čočky nesedí správně v oku. Po každém mrknutí se obě čočky posunou a vypadám jako když šilhám a vidím vše rozmazaně. Dá se tato vada reklamovat?

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, díky za Váš komentář. Kontaktní čočky samozřejmě reklamovat můžete, ale je otázkou, zda jde skutečně o vadu. Na každém nositeli budou vypadat čočky trochu jinak, protože výsledný odstín je vždy ovlivněn přirozenou barvou očí. Špatné usazení čočky nemusí být chybou její konstrukce, ale nevyhovujícími parametry pro Vaše oči. To ovšem není důvod pro reklamaci. Pokud se rozhodnete čočky reklamovat, budou odborně posouzeny. V případě dalších dotazů se na nás neváhejte obrátit. Přejeme Vám krásný den.

Anton

Dobrý den. Píšete :Po velmi špatných zkušenostech s klienty, kteří opakovaně reklamovali zjevně užívané kontaktní čočky, jsme přistoupili ke standardnímu postupu. Každou reklamovanou kontaktní čočku předáváme výrobci k odbornému posouzení, jehož cílem je zjistit, zda má reklamovaná vada původ ve výrobním procesu či nikoli. Výrobce dle úrovně depozit na čočce určí, zda a do jaké míry byla čočka užívána. Bohužel již druhé kont. čočky (Biofinity (6 čoček) Dioptrie: -2.00 , Zakřivení: 8.60 , Průměr: 14.00, EAN: 829196662072 1 15.00% 599 59) se ulomil (okraj) čoček. Pokud budu postupovat dle Vaších instrukci, budu čekat až se výrobce vyjádří???To může trvat i měsíce a já budu bez kont. čoček. Kdo bude hradit reklamaci(doporučeně jak píšete!!!)???

Odpověď - info@cocky-online.cz
Dobrý den, děkujeme za Váš komentář. Reklamační řízení trvá maximálně 30 dnů. I výrobce se musí v této lhůtě vyjádřit. Tato lhůta je daná zákonem. Pokud Váš poslední dotaz směřuje k nákladům na poštovné, pak je tato informace uvedena v obchodních podmínkách - "Náklady spojené s dopravou reklamovaného zboží zpět prodávajícímu nese prodávající v případě, že je reklamace uznána a kupující doloží doklady prokazující náklady spojené s dopravou reklamovaného zboží." Pokud se budete chtít zeptat na cokoli dalšího, napište nám. Přejeme hezký den.
Vendula

Děkuji za odpověď. Je třeba si čočky vyměnit nebo je možné dostat i peníze zpět, případně nějaký poukaz na budoucí nákup. Nevím, jak se budou u dcery hodnoty zraku vyvíjet a raději bych s dalším nákupem ještě počkala.

Odpověď - info@cocky-online.cz
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. U kontaktních čoček Topvue Elite lze využít také službu Garance vrácení peněz. I když od nákupu uplynula delší doba, čočky s expirací 2021 nebude problém vrátit. Když budete kontaktní čočky posílat zpět, přiložte do balíčku dopis, ve kterém uveďte jakým způsobem si přejete vrátit peníze. Můžeme Vám připsat kredit, který využijete na příští nákup, nebo Vám budou peníze zaslány zpět na účet. Nezapomeňte čočky pečlivě zabalit, aby nedošlo k poškození během přepravy. Pokud budete mít další otázky, určitě nám napište. Přejeme Vám krásný den.
Vendula

Dobrý den, v únoru jsem zakoupila do zásoby pro dceru kontaktní čočky Top Vue Elite - expirace 2021. Dcera je ještě nezačala používat, protože měla ještě nějaké starší zásoby a začala preferovat brýle. Nyní se jí však zhoršil zrak, takže jsou čočky slabé. Je možné je vyměnit či vrátit i po takovéto době od nákupu?

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Pokud jsou čočky skutečně před expirací, nejsou rozbalené ani jinak poškozené, můžete využít službu #. Všechny podmínky a podrobnosti služby najdete v odkazu. Pokud budete chtít vědět cokoli dalšího, napište nám. Přejeme hezký den.

Anna

Dobrý den, objednala jsem si čočky, přišly, vyzkoušela jsem je, ale barva se kompletně liší od fotky u produktu. Měly být zelené, barva je ovšem velmi matná a na oku není vůbec vidět. Je možnost čočky vrátit, případně reklamovat když jsou otevřené?

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Je nám velmi líto, že Vám čočky nevyhovují. Výsledný barevný efekt je vždy ovlivněn skutečnou barvou očí. Vrácení použitých čoček bohužel možné není, ale pokud máte podezření na jakékoli nedostatky kvality, můžete čočky zaslat k reklamaci. Budou odborně posouzeny a následně dostanete vyrozumění. Čočky, prosím, pečlivě zabalte a uložte je do pouzdra s roztokem, aby během přepravy nedošlo k jejich poškození a vysušení. Do balíčku také přiložte dopis s popisem vady, číslem objednávky a tak dále. Pokud budete potřebovat cokoli dalšího, určitě nám napište. Přejeme Vám krásný den.

Tereza

Dobrý den, objednala jsem si u Vás kontaktní čočky +1,75 , ale došlo k omylu a já se překlikla a chtěla jsem si objednat -1,75. Bohužel jsem to zjistila, až jsem si je nandala do očí, a 4 ks mi zbývají, které jsou neotevřené, akorát krabička je porušena. Je možné 4 ks čoček vrátit. Děkuji za odpověď.

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Je nám líto, že jste se při objednání čoček spletla, ale bohužel není možné vrátit otevřené a nekompletní balení kontaktních čoček Air Optix Aqua. Děkujme za pochopení a přejeme hezký den.

Petra

Dobry den,chtela jsem se zeptat proc pisete ze date slevu 100 kc pri nakupu nad 500 kc. Ja si objednala cocky nad 500 sleva se mi zobrazila. Kdyz jsem odeslala objednavku tak cena byla bez slevy. Dekuji za odpoved.

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaší reakci. Je nám velmi líto, pokud došlo k jakémukoli pochybení z naší strany. Můžeme Vás poprosit o více informací a kde byla tato sleva uvedena? Předem děkujeme za doplnění informací. Zatím Vám přejeme krásný den.

Jiří

Dobrý den, vyzkoušel jsem nové čočky Air Optix plus Hydraglyde a opravdu mi nesedí. Mám pravidelně pocit rozmazaného vidění i rozostření, nejsem s tímto výrobkem spokojen. Objednal jsem si po třech kusech na každé oko. Mohu zbylé 4 kusy vrátit? Rád bych si vzal jiný model. Děkuji za odpověď, JR

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Je nám velmi líto, že Vám kontaktní čočky Air Optix plus Hydraglyde nevyhovují. Bohužel ale není možné rozbalené balení, ze kterého byly odebrány čočky, vrátit. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

Richard

Dobrý den.Prosim o zrušení objednávky číslo 360165523.Dekuji.

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, Vaše objednávka byla zrušena. Přejeme hezký den.

Petr

Zdravím, mohu vrátit nové, nerozbalené balení kontaktních čoček u Vás zakoupené a vyměnit je za jiné, o víc jak dvě stě dražší (potřebujeme silnější dioptrie) a rozdíl ceny doplatit? Vím, že uplynula 14 denní lhůta, ale přesto si myslím, že by v tom nemusel být problém, nebo ano?

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Čočky můžete vrátit, pokud je balení nerozbalené, jinak nepoškozené a čočky jsou před datem expirace. Čočky také řádně zabalte, aby nedošlo k jejich poškození během přepravy a přiložte k nim krátký dopis, ve kterém uveďte, že čočky zasíláte na základě předchozí domluvy. Můžete také uvést, aby Vám byly peníze vráceny formou kreditu na zákaznický účet. Tento kredit pak můžete využit na nákup nových čoček a doplatit pouze rozdíl. Pokud budete mít další dotaz, neváhejte se na nás obrátit. Přejeme hezký den.

Viktorie

Dobrý den, dnes jsem si vyzvědla objednávku, v balíčku ale chybí objednaný roztok, ve faktuře ale uvedený je. Prosím o informaci jak se taková zásilka dá reklamovat? Děkuji

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, omlouváme se a prosíme Vás o zaslání fotografie balíčku a jeho obsahu spolu s popisem problému na mail info@cocky-online.cz. Připište prosím také číslo objednávky. Děkujeme a přejeme hezký den.

Jan

Dobrý den ,po poslání zprávy níže jsem si všiml telefonní linky 226 292 893 která jednala okamžitě a slevu mi z objednávky odečetla tak jsem nečekal na odpověd tady a dnes jsem si všiml emailu o zrušení objednávky. Dá se objednávka obnovit nebo ne?

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, Vaše objednávka byla obnovena. Děkujeme a přejeme hezký den.

Jan

Dobrý den,dnes jsem objednal kontaktní čočky a pouzdro, celková objednávka za 726kč a poté si všiml že inzerujete slevu 70kč pro nákupy nad 600kč a proto se chci zeptat zda mohu dnešní objednávku číslo 194940 zrušit a objednat kontaktní čočky znovu ale se slevou. Děkuji za odpověd.

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme, že jste se na nás obrátil. Vaše objednávka byla stornována. Nyní můžete objednat pomocí přístupu z přijatého emailu a využít tak slevové akce. Děkujeme za Vaši přízeň a přejeme hezký den.

Petra

Dobrý den,dnes jsem obdržela od Vás kontaktní čočky plus roztok Gelone 360 ml. Kontaktní čočky jsou v pořádku,ale u roztoku je povolený uzávěr.Originál krabička je celá mokrá. Ptám se tedy,mohu od Vás čekat náhradní roztok..? Poškozený Vám mohu zaslat zpět.Děkuji za odpověd.

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, velmi nás tato nepříjemnost mrzí, bohužel nejsme schopni tyto výrobní vady před expedicí odhalit. Vadný roztok není nutné zasílat zpět, pouze nám můžete zaslat fotografii poškozeného produktu (balíčku). Náhradní roztok Vám samozřejmě zašleme. Omlouváme se za nepříjemnosti a přejeme hezký den.

Alena

Dobrý den, chtěla bych reklamovat čočku objednanou v červnu, problémem je rozmazané vidění po nasazení. Nicméně nenašla jsem záruční list. Můžu poslat reklamaci i bez záručního listu s uvedením čísla objednávky a čísla faktury? Předem děkuji za odpověď

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, samozřejmě, čočku nám prosím zašlete a do balíčku, prosíme, připojte písemnou informaci sdělující důvod k reklamaci, abychom ji mohli dle zákona předat výrobci. Prosíme také o přiložení kopie faktury. Děkujeme

Monika

Dobrý den, dnes mi na e-mail přišel slevový kupón Sleva70 určený pro nákup pouze dnes, tj. 5.5. 2015 Udělala jsem dnes objednávku, ale slevový kód nebyl v objednávce akceptován - prý je kód neplatný. Můžete mi, prosím, napsat v čem byl skutečně problém? Díky Monika Břusková

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, velice se omlouváme za způsobené komplikace, zřejmě došlo ke krátkodobému výpadku našeho objednávkového systému, částku slevy jsme Vám z Vaší objednávky odečetli. Děkujeme za pochopení

Edvard

Reklamace: č.obj.: 40413, č .zásilky:5523549594. Dodavatel: Alenso s.r.o. Stružky 1326/6, PraHA 9, kYJE 19800. ZPŮSOB PLATBY: předem-bankovní převod. Dodané čočky mají dobu expirace 2015/11, což neodpovídá záruční době.Protože čočky mám jen na jedno oko, potřebuji minimální lhůtu 2 roky. Čočky byly dodány do zásilkovny. Chci je vrátit přes zásilkovnu výměnou za čočky s minimálně 24 měsíční zárukou? Přeji hezký den.Edvard C.

Odpověď - info@cocky-online.cz

Vážený zákazníku, ihned po obdržení Vaší zásilky Vám odešleme čočky nové, s delší expirační lhůtou. Děkujeme za Vaši objednávku

Pavel

Dobrý den, dnes jsem dostal emailem slevový kupón 100kč na nákup, zboží jsem objednal a zaplatil, bohužel kód kupónu nebyl akceptován a ke slevě nedošlo. Prosím o nápravu, objednávka č.34174. S pozdravem Michalisko Pavel

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, velice se omlouváme za technickou chybu systému, slevu 100 Kč jsme Vám připsali do kreditu Vašeho zákaznického konta a můžete ji využít při dalším nákupu. Děkujeme za pochopení

Michaela

Dobry den. Dnes jsem si prevzala objednane cocky a po otevreni baliku jsem zjistila, ze jste mi dodali spatne zakriveni cocek. Jakym zpusobem bude provedena vymena za objednane zbozi? Dekuji za odpoved.

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, velice se omlouváme za zaslání chybných parametrů, čočky prosím zašlete zpět k výměně na adresu Internet-Handel s.r.o., Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec. Do balíčku prosím připojte informaci o nově požadovaných parametrech čoček. Ihned po obdržení balíčku Vám zašleme čočky nové. Děkujeme za pochopení

Petra

Ještě jeden komentář - už vím, objednala jsem jedno balení a nevložilo se tam číslo kuponu. Proto jsem objednala již správně s číslem kuponu. Proto bych prosila objednávku číslo 360028647 za 599 Kč zrušit. Děkuji.

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, objednávka byla dle Vašeho přání zrušena.

Petra

Dobrý den, u Slevomatu jsem si koupila dva vouchery na dvě balení po třech roztocích na kontaktní čočky. Na internetu jsem vouchery uplatnila, ale přišla mi informace, že jeden nákup mám zdarma a druhý na dobírku 599 Kč! Prosím, můžete to nějak vyřešit? Čísla voucherů jsou: 1074193380A-331 a 4512642400A-196. Děkuji, Petra Horynová

Nela

Dobrý den, před pár týdny jsem si od Vás objednala čočky. Sice jsem krabičku již otevřela, ale žádnou z čoček jsem ještě nepoužila. Jde mi o to, že jsem si zakoupila laserovou operaci očí a tudíž mi jsou čočky k ničemu. Lze v tomto případě zboží vrátit, nebo mi budou ležet jen doma? Děkuji za odpověď, s operací jsem se rozhodla na poslední chvíli, takže jsem s tím vůbec nepočítala.

Odpověď - info@cocky-online.cz

Dobrý den, litujeme, ale k výměně či vrácení přijímáme pouze neotevřená ani nijak neporušená balení kontaktních čoček. Děkujeme za pochopení

Daniela

Dobrý den, včera jsem si u Vás objednávala kontaktní čočky a dnes mi přišla sms o doručení, ale bohužel na jinou adresu než jsem udávala. Prosím o překontrolování a doručení na místo určení. Děkuji, Daniela Stručková

Odpověď - info@cocky-online.cz

Vážená paní Stručková, vzhledem k ochraně Vašich údajů prosím kontaktujte naši zákaznickou linku na tel.:226 292 893, kde se budete moci domluvit na změně stávající adresy, kterou máte uvedenou na svém zákaznickém účtu. Děkujeme za pochopení