Reklamace a záruční podmínky


Stáhnout formulář pro uplatnění reklamace

Záruční lhůta, která činí u spotřebního zboží 24 měsíců, začíná běžet dnem převzetí zboží. Je-li na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní připojeném vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití věci (expirace), skončí záruční doba uplynutím této lhůty. Běžně dodáváme kontaktní čočky s datem expirace 24 a více měsíců. Aktuální přesnou expiraci uvádíme v detailu každého produktu. Doklad, který obdržíte se zbožím, slouží zároveň jako záruční list. Adresa pro zasílání reklamací:

čočky-online.cz
Jarošovská 1278/II
377 01 Jindřichův Hradec

Po velmi špatných zkušenostech s klienty, kteří opakovaně reklamovali zjevně užívané kontaktní čočky, jsme přistoupili ke standardnímu postupu. Každou reklamovanou kontaktní čočku předáváme výrobci k odbornému posouzení, jehož cílem je zjistit, zda má reklamovaná vada původ ve výrobním procesu či nikoli. Výrobce dle úrovně depozit na čočce určí, zda a do jaké míry byla čočka užívána.

Reklamace doporučujeme zasílat doporučeně v pevné krabičce, aby nedošlo k poškození během přepravy. Reklamujete-li již rozbalenou (použitou) kontaktní čočku, je třeba zajistit, aby v průběhu přepravy balíčku k nám nedošlo k jejímu vyschnutí. Doporučujeme čočku vložit do pouzdra, zalít roztokem a pevně uzavřít. K reklamovanému zboží je třeba přiložit také dopis s popisem vady.


Odstoupení od smlouvy

Stáhnout formulář pro odstoupení od kupní smlouvy

Každá fyzická osoba má ze zákona právo do 14 dní od převzetí zboží pořízeného zásilkovým prodejem odstoupit od smlouvy. V případě odstoupení od smlouvy je nutné dodržet níže uvedené podmínky: vrácené zboží musí být kompletní zboží nesmí být nikterak porušeno či znehodnoceno (otevření obalu apod.). Pokud spotřebitel poruší originální obal u dodaného výrobku, u něhož nelze předpokládat, že by jej bylo možno následkem toho z hygienických či bezpečnostních důvodů ještě použít, není možné takové zboží vrátit, stává se dále neprodejným. K reklamaci přiložte námi vystavený prodejní doklad, jeho kopii nebo číslo objednávky uveďte své číslo bankovního účtu. Doporučujeme zasílat vrácené zboží v pevném obalu, nikoli v obálce (ani protinárazové). V případě poškození zásilky v průběhu přepravy nemusí být balíček převzat. V případě odstoupení od smlouvy při dodržení výše uvedeného klient obdrží celou částku včetně fakturovaného poštovného, vyjma nákladů, které má zákazník spojené s podáním balíčku s vráceným zbožím. Částka bude vrácena na Vámi udaný účet během 5–10 dní od obdržení vráceného zboží. Prodávající má možnost od smlouvy odstoupit v případě předem nepředpokládané nemožnosti plnit – např. v důsledku ukončení výroby produktu nebo jeho dlouhodobého výpadku v dodávkách – nebo v případě technických chyb umožňujících zboží objednat za nestandardních podmínek.

Komentáře

Přidat komentář

  • Antonin 09.09.2018

    Jak mam čočku poslat(v čem?)

    • info@cocky-online.cz 09.09.2018

      Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Je nám líto, že máte s čočkami problémy. Vadné čočky (čočku) vložte do pouzdra s čerstvou dávkou roztoku, pečlivě pouzdro uzavřete a zabalte. Ideálně si stáhněte formulář pro reklamaci, vyplňte ho a pošlete ho spolu s čočkami na adresu čočky-online.cz, Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec. Čočky budou dále předány k odbornému posouzení. Pokud budete mít jakékoli další otázky, napište nám. Zatím přejeme hezký den.

  • Antonin 09.09.2018

    Dobrý den.Dnes jsem aplikoval čočky a jedna je vadná nezaostřuje-rozmazáno. Jak mam postupovat reklamuji.objednávky číslo 36820207 Koupil jsem 4ks zatím 1x špatná.Děkuji Výskala

  • Zuzana 21.08.2018

    Dobrý den, při vytváření objednávky se mi omylem vytvořily objednávky dvě, prosím o zrušení objednávky s variabilním symbolem 360127046. Děkuji. S pozdravem, Zuzana Smitalová.

    • info@cocky-online.cz 21.08.2018

      Dobrý den, děkujeme za zprávu. Objednávku jsme zrušili. Pokud byste potřebovala cokoli dalšího, napište nám. Přejeme hezký den.

  • Kristýna 24.07.2018

    Dobrý den, zakoupila jsem u vás čočky, bohužel z toho v jedné krabičce po otevření ochranné folie dvoje čočky chyběly. Vztahuje se na toto reklamace? Děkuji, Cíchová.

    • info@cocky-online.cz 24.07.2018

      Dobrý den, děkujeme za informaci. Je nám líto, že došlo k takové situaci. Budeme Vás kontaktovat a situaci vyřešíme. Bohužel nejsme takovou vadu balení schopni před odesláním odhalit. Díky za pochopení a zatím přejeme hezký den.

  • Karel 09.07.2018

    Dobrý den, koupil jsem si u vás barevné čočky freshlook dimensions dle parametrů od svého optika. Bohužel se mi vždy při pohybu oka rozmaže vidění a ostrost, než se čočka opět usadí. Mohu zakoupené čočky reklamovat/vrátit?

    • info@cocky-online.cz 09.07.2018

      Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Čočky reklamovat samozřejmě můžete. Čočky budou odborně posouzeny a následně budete vyrozuměn s výsledkem reklamačního řízení. Průměr a zakřivení nejsou jediné parametry, které při nošení ovlivňují pohodlí nebo usazení čočky na oku. Velkou roli zde mají vlastnosti materiálu čoček, jako obsah vody a propustnost kyslíku. Pokud byste se chtěl zeptat na cokoli dalšího, napište nám. Zatím Vám přejeme hezký den.

  • Anna 02.07.2018

    Dobrý den, objednala jsem si u vás čočky dle parametrů od optika a zároveň po měsíčním zkoušení. Bohužel s čočkami od vás vidím rozmazaně na blízko a nijak zvlášť dobře na dálku. Jedno balení je tedy otevřené, další dvě zbývají. Ráda bych čočky reklamovala, jak mohu postupovat, prosím? Děkuji, Anna

    • info@cocky-online.cz 02.07.2018

      Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Všechny podstatné informace najdete výše na této stránce. Nicméně použité kontaktní čočky vložte do pouzdra s čerstvou dávkou roztoku, pečlivě je zabalte a pošlete spolu se zbytkem zboží, které chcete reklamovat, doporučeně na naši adresu. Přiložte prosím dopis, ve které uvedete, které čočky chcete nechat reklamovat (otevřené balení), a které rovnou vrátit (neotevřené a jinak nepoškozené balení). Samozřejmě uveďte své kontaktní údaje, číslo objednávky (můžete přiložit kopii faktury), číslo účtu, na které Vám vrátíme peníze. Pokud budete potřebovat další informace, napište nám. Přejeme Vám hezký den.

  • Jana 30.06.2018

    Dobrý den, omylem se vytvořili dvě stejné objednávky, každá pod jiným číslem. Prosím o zrušení jedné z nich. Děkuji. S pozdravem Jana Juranová

    • info@cocky-online.cz 30.06.2018

      Dobrý den, děkujeme za informaci. Jednu z objednávek jsme zrušili. Pokud bychom pro Vás mohli udělat cokoli dalšího napište nám. Přejeme hezký den.

  • Kateřina 17.06.2018

    Dobrý den, kontaktní čočky od vás nakupuji již několik let. Z poslední dodávky jsem však dva páry musela vyhodit, protože mě hodně pálili oči a měla jsem je podrážděné. Několik měsíců jsem nosila pouze brýle a nyní bych chtěla opět zkusit čočky od vás. Je možné si objednat pouze jeden pár čoček, abych vyzkoušela, zda je vůbec snesu? Děkuji

    • info@cocky-online.cz 17.06.2018
      Dobrý den, děkujeme ze Váš komentář. V případě, že se cokoli takového stane a máte podezření na problém s kvalitou, vadné páry byste nám měla poslat k reklamaci. Vaše čočky je možné koupit i v balení po jednom kuse. Pokud budete potřebovat cokoli dalšího, napište nám. Přejeme hezký den.
  • Magdaléna Žváčková 30.05.2018

    Dobrý den, objednávka se mi odeslala 2x, prosím tedy o zrušení objednávky č. 360188835 Předem děkuji

    • info@cocky-online.cz 30.05.2018

      Dobrý den, díky za zprávu. Objednávku jsme smazali. Pokud budete potřebovat cokoli dalšího, ozvěte se. Přejeme Vám hezký den.

  • Markéta 15.05.2018

    Dobrý den, prosím o zrušení objednávky číslo 360101112. Děkuji.

    • info@cocky-online.cz 15.05.2018

      Dobrý den, díky za informaci. Objednávku jsme zrušili. Přejeme hezký den.

  • Jaroslav 26.02.2018

    Dobrý den , dnes jsem obdržel balíček přes GLS čočky + roztok. A roztok je jedna velká kostka ledu . na obalu je napsáno chraňte před mrazem . Tak že je po Roztoku ? Č.O. 150211 Děkuji za odpověď Vrtal.

    • info@cocky-online.cz 26.02.2018

      Dobrý den, díky za zprávu. Je nám velmi líto, že došlo k této situaci, ale dopravce by měl těmto situacím předcházet. Prosíme Vás o zaslání roztoku k výměně. Přiložte k němu krátký průvodní dopis, abychom věděli, o co jde. Pokud pro Vás budeme moci udělat cokoli dalšího, napište nám. Přejeme hezký den.

  • Dita 22.02.2018

    Dobrý den, dnes jsem obdržela barevné kontaktní čočky. Na lahvickach je sice uvedena stejná barva, ale po otevření a vložení do očí se barva výrazně liší a čočky nesedí správně v oku. Po každém mrknutí se obě čočky posunou a vypadám jako když šilhám a vidím vše rozmazaně. Dá se tato vada reklamovat?

    • info@cocky-online.cz 22.02.2018

      Dobrý den, díky za Váš komentář. Kontaktní čočky samozřejmě reklamovat můžete, ale je otázkou, zda jde skutečně o vadu. Na každém nositeli budou vypadat čočky trochu jinak, protože výsledný odstín je vždy ovlivněn přirozenou barvou očí. Špatné usazení čočky nemusí být chybou její konstrukce, ale nevyhovujícími parametry pro Vaše oči. To ovšem není důvod pro reklamaci. Pokud se rozhodnete čočky reklamovat, budou odborně posouzeny. V případě dalších dotazů se na nás neváhejte obrátit. Přejeme Vám krásný den.

  • Anton 12.12.2017

    Dobrý den. Píšete :Po velmi špatných zkušenostech s klienty, kteří opakovaně reklamovali zjevně užívané kontaktní čočky, jsme přistoupili ke standardnímu postupu. Každou reklamovanou kontaktní čočku předáváme výrobci k odbornému posouzení, jehož cílem je zjistit, zda má reklamovaná vada původ ve výrobním procesu či nikoli. Výrobce dle úrovně depozit na čočce určí, zda a do jaké míry byla čočka užívána. Bohužel již druhé kont. čočky (Biofinity (6 čoček) Dioptrie: -2.00 , Zakřivení: 8.60 , Průměr: 14.00, EAN: 829196662072 1 15.00% 599 59) se ulomil (okraj) čoček. Pokud budu postupovat dle Vaších instrukci, budu čekat až se výrobce vyjádří???To může trvat i měsíce a já budu bez kont. čoček. Kdo bude hradit reklamaci(doporučeně jak píšete!!!)???

    • info@cocky-online.cz 12.12.2017
      Dobrý den, děkujeme za Váš komentář. Reklamační řízení trvá maximálně 30 dnů. I výrobce se musí v této lhůtě vyjádřit. Tato lhůta je daná zákonem. Pokud Váš poslední dotaz směřuje k nákladům na poštovné, pak je tato informace uvedena v obchodních podmínkách – „Náklady spojené s dopravou reklamovaného zboží zpět prodávajícímu nese prodávající v případě, že je reklamace uznána a kupující doloží doklady prokazující náklady spojené s dopravou reklamovaného zboží.“ Pokud se budete chtít zeptat na cokoli dalšího, napište nám. Přejeme hezký den.
  • Vendula 19.10.2017

    Děkuji za odpověď. Je třeba si čočky vyměnit nebo je možné dostat i peníze zpět, případně nějaký poukaz na budoucí nákup. Nevím, jak se budou u dcery hodnoty zraku vyvíjet a raději bych s dalším nákupem ještě počkala.

    • info@cocky-online.cz 20.10.2017
      Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. U kontaktních čoček Topvue Elite lze využít také službu Garance vrácení peněz. I když od nákupu uplynula delší doba, čočky s expirací 2021 nebude problém vrátit. Když budete kontaktní čočky posílat zpět, přiložte do balíčku dopis, ve kterém uveďte jakým způsobem si přejete vrátit peníze. Můžeme Vám připsat kredit, který využijete na příští nákup, nebo Vám budou peníze zaslány zpět na účet. Nezapomeňte čočky pečlivě zabalit, aby nedošlo k poškození během přepravy. Pokud budete mít další otázky, určitě nám napište. Přejeme Vám krásný den.
  • Vendula 13.10.2017

    Dobrý den, v únoru jsem zakoupila do zásoby pro dceru kontaktní čočky Top Vue Elite - expirace 2021. Dcera je ještě nezačala používat, protože měla ještě nějaké starší zásoby a začala preferovat brýle. Nyní se jí však zhoršil zrak, takže jsou čočky slabé. Je možné je vyměnit či vrátit i po takovéto době od nákupu?

    • info@cocky-online.cz 13.10.2017
      Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Pokud jsou čočky skutečně před expirací, nejsou rozbalené ani jinak poškozené, můžete využít službu Garance výměny. Všechny podmínky a podrobnosti služby najdete v odkazu. Pokud budete chtít vědět cokoli dalšího, napište nám. Přejeme hezký den.
  • Anna 11.10.2017

    Dobrý den, objednala jsem si čočky, přišly, vyzkoušela jsem je, ale barva se kompletně liší od fotky u produktu. Měly být zelené, barva je ovšem velmi matná a na oku není vůbec vidět. Je možnost čočky vrátit, případně reklamovat když jsou otevřené?

    • info@cocky-online.cz 11.10.2017

      Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Je nám velmi líto, že Vám čočky nevyhovují. Výsledný barevný efekt je vždy ovlivněn skutečnou barvou očí. Vrácení použitých čoček bohužel možné není, ale pokud máte podezření na jakékoli nedostatky kvality, můžete čočky zaslat k reklamaci. Budou odborně posouzeny a následně dostanete vyrozumění. Čočky, prosím, pečlivě zabalte a uložte je do pouzdra s roztokem, aby během přepravy nedošlo k jejich poškození a vysušení. Do balíčku také přiložte dopis s popisem vady, číslem objednávky a tak dále. Pokud budete potřebovat cokoli dalšího, určitě nám napište. Přejeme Vám krásný den.

  • Tereza 10.10.2017

    Dobrý den, objednala jsem si u Vás kontaktní čočky +1,75 , ale došlo k omylu a já se překlikla a chtěla jsem si objednat -1,75. Bohužel jsem to zjistila, až jsem si je nandala do očí, a 4 ks mi zbývají, které jsou neotevřené, akorát krabička je porušena. Je možné 4 ks čoček vrátit. Děkuji za odpověď.

    • info@cocky-online.cz 10.10.2017

      Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Je nám líto, že jste se při objednání čoček spletla, ale bohužel není možné vrátit otevřené a nekompletní balení kontaktních čoček Air Optix Aqua. Děkujme za pochopení a přejeme hezký den.

  • Petra 29.09.2017

    Dobry den,chtela jsem se zeptat proc pisete ze date slevu 100 kc pri nakupu nad 500 kc. Ja si objednala cocky nad 500 sleva se mi zobrazila. Kdyz jsem odeslala objednavku tak cena byla bez slevy. Dekuji za odpoved.

    • info@cocky-online.cz 29.09.2017

      Dobrý den, děkujeme za Vaší reakci. Je nám velmi líto, pokud došlo k jakémukoli pochybení z naší strany. Můžeme Vás poprosit o více informací a kde byla tato sleva uvedena? Předem děkujeme za doplnění informací. Zatím Vám přejeme krásný den.

  • Jiří 14.08.2017

    Dobrý den, vyzkoušel jsem nové čočky Air Optix plus Hydraglyde a opravdu mi nesedí. Mám pravidelně pocit rozmazaného vidění i rozostření, nejsem s tímto výrobkem spokojen. Objednal jsem si po třech kusech na každé oko. Mohu zbylé 4 kusy vrátit? Rád bych si vzal jiný model. Děkuji za odpověď, JR

    • info@cocky-online.cz 14.08.2017

      Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Je nám velmi líto, že Vám kontaktní čočky Air Optix plus Hydraglyde nevyhovují. Bohužel ale není možné rozbalené balení, ze kterého byly odebrány čočky, vrátit. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

  • Richard 07.08.2017

    Dobrý den.Prosim o zrušení objednávky číslo 360165523.Dekuji.

    • info@cocky-online.cz 07.08.2017

      Dobrý den, Vaše objednávka byla zrušena. Přejeme hezký den.

  • Petr 26.05.2017

    Zdravím, mohu vrátit nové, nerozbalené balení kontaktních čoček u Vás zakoupené a vyměnit je za jiné, o víc jak dvě stě dražší (potřebujeme silnější dioptrie) a rozdíl ceny doplatit? Vím, že uplynula 14 denní lhůta, ale přesto si myslím, že by v tom nemusel být problém, nebo ano?

    • info@cocky-online.cz 26.05.2017

      Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Čočky můžete vrátit, pokud je balení nerozbalené, jinak nepoškozené a čočky jsou před datem expirace. Čočky také řádně zabalte, aby nedošlo k jejich poškození během přepravy a přiložte k nim krátký dopis, ve kterém uveďte, že čočky zasíláte na základě předchozí domluvy. Můžete také uvést, aby Vám byly peníze vráceny formou kreditu na zákaznický účet. Tento kredit pak můžete využit na nákup nových čoček a doplatit pouze rozdíl. Pokud budete mít další dotaz, neváhejte se na nás obrátit. Přejeme hezký den.

  • Viktorie 15.02.2017

    Dobrý den, dnes jsem si vyzvědla objednávku, v balíčku ale chybí objednaný roztok, ve faktuře ale uvedený je. Prosím o informaci jak se taková zásilka dá reklamovat? Děkuji

    • info@cocky-online.cz 15.02.2017

      Dobrý den, omlouváme se a prosíme Vás o zaslání fotografie balíčku a jeho obsahu spolu s popisem problému na mail info@cocky-online.cz. Připište prosím také číslo objednávky. Děkujeme a přejeme hezký den.

  • Jan 14.08.2016

    Dobrý den ,po poslání zprávy níže jsem si všiml telefonní linky 602 610 056 která jednala okamžitě a slevu mi z objednávky odečetla tak jsem nečekal na odpověd tady a dnes jsem si všiml emailu o zrušení objednávky. Dá se objednávka obnovit nebo ne?

    • info@cocky-online.cz 15.08.2016

      Dobrý den, Vaše objednávka byla obnovena. Děkujeme a přejeme hezký den.

  • Jan 12.08.2016

    Dobrý den,dnes jsem objednal kontaktní čočky a pouzdro, celková objednávka za 726kč a poté si všiml že inzerujete slevu 70kč pro nákupy nad 600kč a proto se chci zeptat zda mohu dnešní objednávku číslo 194940 zrušit a objednat kontaktní čočky znovu ale se slevou. Děkuji za odpověd.

    • info@cocky-online.cz 12.08.2016

      Dobrý den, děkujeme, že jste se na nás obrátil. Vaše objednávka byla stornována. Nyní můžete objednat pomocí přístupu z přijatého emailu a využít tak slevové akce. Děkujeme za Vaši přízeň a přejeme hezký den.

  • Petra 27.07.2016

    Dobrý den,dnes jsem obdržela od Vás kontaktní čočky plus roztok Gelone 360 ml. Kontaktní čočky jsou v pořádku,ale u roztoku je povolený uzávěr.Originál krabička je celá mokrá. Ptám se tedy,mohu od Vás čekat náhradní roztok..? Poškozený Vám mohu zaslat zpět.Děkuji za odpověd.

    • info@cocky-online.cz 27.07.2016

      Dobrý den, velmi nás tato nepříjemnost mrzí, bohužel nejsme schopni tyto výrobní vady před expedicí odhalit. Vadný roztok není nutné zasílat zpět, pouze nám můžete zaslat fotografii poškozeného produktu (balíčku). Náhradní roztok Vám samozřejmě zašleme. Omlouváme se za nepříjemnosti a přejeme hezký den.

  • Alena 14.08.2015

    Dobrý den, chtěla bych reklamovat čočku objednanou v červnu, problémem je rozmazané vidění po nasazení. Nicméně nenašla jsem záruční list. Můžu poslat reklamaci i bez záručního listu s uvedením čísla objednávky a čísla faktury? Předem děkuji za odpověď

    • info@cocky-online.cz 19.08.2015

      Dobrý den, samozřejmě, čočku nám prosím zašlete a do balíčku, prosíme, připojte písemnou informaci sdělující důvod k reklamaci, abychom ji mohli dle zákona předat výrobci. Prosíme také o přiložení kopie faktury. Děkujeme

  • Monika 05.05.2015

    Dobrý den, dnes mi na e-mail přišel slevový kupón Sleva70 určený pro nákup pouze dnes, tj. 5.5. 2015 Udělala jsem dnes objednávku, ale slevový kód nebyl v objednávce akceptován - prý je kód neplatný. Můžete mi, prosím, napsat v čem byl skutečně problém? Díky Monika Břusková

    • info@cocky-online.cz 11.05.2015

      Dobrý den, velice se omlouváme za způsobené komplikace, zřejmě došlo ke krátkodobému výpadku našeho objednávkového systému, částku slevy jsme Vám z Vaší objednávky odečetli. Děkujeme za pochopení

  • Edvard 29.04.2015

    Reklamace: č.obj.: 40413, č .zásilky:5523549594. Dodavatel: Alenso s.r.o. Stružky 1326/6, PraHA 9, kYJE 19800. ZPŮSOB PLATBY: předem-bankovní převod. Dodané čočky mají dobu expirace 2015/11, což neodpovídá záruční době.Protože čočky mám jen na jedno oko, potřebuji minimální lhůtu 2 roky. Čočky byly dodány do zásilkovny. Chci je vrátit přes zásilkovnu výměnou za čočky s minimálně 24 měsíční zárukou? Přeji hezký den.Edvard C.

    • info@cocky-online.cz 11.05.2015

      Vážený zákazníku, ihned po obdržení Vaší zásilky Vám odešleme čočky nové, s delší expirační lhůtou. Děkujeme za Vaši objednávku

  • Pavel 20.01.2015

    Dobrý den, dnes jsem dostal emailem slevový kupón 100kč na nákup, zboží jsem objednal a zaplatil, bohužel kód kupónu nebyl akceptován a ke slevě nedošlo. Prosím o nápravu, objednávka č.34174. S pozdravem Michalisko Pavel

    • info@cocky-online.cz 26.01.2015

      Dobrý den, velice se omlouváme za technickou chybu systému, slevu 100 Kč jsme Vám připsali do kreditu Vašeho zákaznického konta a můžete ji využít při dalším nákupu. Děkujeme za pochopení

  • Michaela 23.12.2014

    Dobry den. Dnes jsem si prevzala objednane cocky a po otevreni baliku jsem zjistila, ze jste mi dodali spatne zakriveni cocek. Jakym zpusobem bude provedena vymena za objednane zbozi? Dekuji za odpoved.

    • info@cocky-online.cz 02.01.2015

      Dobrý den, velice se omlouváme za zaslání chybných parametrů, čočky prosím zašlete zpět k výměně na adresu Internet-Handel s.r.o., Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec. Do balíčku prosím připojte informaci o nově požadovaných parametrech čoček. Ihned po obdržení balíčku Vám zašleme čočky nové. Děkujeme za pochopení

  • Petra 18.10.2014

    Ještě jeden komentář - už vím, objednala jsem jedno balení a nevložilo se tam číslo kuponu. Proto jsem objednala již správně s číslem kuponu. Proto bych prosila objednávku číslo 360028647 za 599 Kč zrušit. Děkuji.

    • info@cocky-online.cz 20.10.2014

      Dobrý den, objednávka byla dle Vašeho přání zrušena.

  • Petra 18.10.2014

    Dobrý den, u Slevomatu jsem si koupila dva vouchery na dvě balení po třech roztocích na kontaktní čočky. Na internetu jsem vouchery uplatnila, ale přišla mi informace, že jeden nákup mám zdarma a druhý na dobírku 599 Kč! Prosím, můžete to nějak vyřešit? Čísla voucherů jsou: 1074193380A-331 a 4512642400A-196. Děkuji, Petra Horynová

  • Nela 16.09.2014

    Dobrý den, před pár týdny jsem si od Vás objednala čočky. Sice jsem krabičku již otevřela, ale žádnou z čoček jsem ještě nepoužila. Jde mi o to, že jsem si zakoupila laserovou operaci očí a tudíž mi jsou čočky k ničemu. Lze v tomto případě zboží vrátit, nebo mi budou ležet jen doma? Děkuji za odpověď, s operací jsem se rozhodla na poslední chvíli, takže jsem s tím vůbec nepočítala.

    • info@cocky-online.cz 16.09.2014

      Dobrý den, litujeme, ale k výměně či vrácení přijímáme pouze neotevřená ani nijak neporušená balení kontaktních čoček. Děkujeme za pochopení

  • Daniela 27.08.2014

    Dobrý den, včera jsem si u Vás objednávala kontaktní čočky a dnes mi přišla sms o doručení, ale bohužel na jinou adresu než jsem udávala. Prosím o překontrolování a doručení na místo určení. Děkuji, Daniela Stručková

    • info@cocky-online.cz 28.08.2014

      Vážená paní Stručková, vzhledem k ochraně Vašich údajů prosím kontaktujte naši zákaznickou linku na tel.:602 610 056, kde se budete moci domluvit na změně stávající adresy, kterou máte uvedenou na svém zákaznickém účtu. Děkujeme za pochopení