Obchodní podmínky
| Cena poštovného | Základní ustanovení | Výdejní místa | Reklamace | Odstoupení |
Ručíme za opravdu největší sklad
v České republice
Rychlé a poctivé řešení
reklamací
Nerozbalené výrobky bez problémů
přijmeme zpět do 14ti dnů
Kontaktujte nás kdykoli – volejte:
Po – Pá 8:00 – 16:00, Telefon: +420 226 292 893 nebo pište: info@cocky-online.cz
Stabilní postavení na trhu od roku
2006
Způsob doručení | Způsob úhrady | Cena |
![]() Dodání následující pracovní den po expedici z našeho skladu. | Platba předem | 69 Kč 89 Kč ZDARMA |
![]() Dodání následující pracovní den po expedici z našeho skladu. Zásilku Vám doručí řidič PPL, který se s vámi telefonicky dohodne na čase dodání. | Platba
předem | 69 Kč 89 Kč ZDARMA |
![]() Skladové objednávky přijaté do 10:00 doručíme tentýž pracovní den. | Platba předem | 89 Kč 109 Kč |
![]() Výdejní místa po celé ČR Zobrazit všechna výdejní místa | Platba předem | 29 Kč 59 Kč ZDARMA |
Neúčtujeme balné ani manipulaci
Večerní doručení: Na vybraná PSČ
si můžete nechat doručit objednané zboží v den uskutečnění nákupu.
Tento typ dopravy můžete využít pro skladové objednávky, které budou do
systému přijaty do 10:00 hodin. Takové objednávky bude dopravce doručovat
ten samý den v 18:00 – 22:00. Před doručením balíčku vám dopravce
pošle SMS s kódem pro převzetí. Při platbě na dobírku u sebe prosím
mějte finanční hotovost. Doručovatel není vybaven přenosným platebním
terminálem.

Pokud je zboží ve Vaší objednávce skladem, platí následující:
Způsob dodání | Doba objednávky | Den odeslání | Doručení |
Česká pošta | do 15.00 hod | v den objednání | následující pracovní den po přijetí objednávky |
po 15.00 hod | následující pracovní den po objednání | následující pracovní den po expedici | |
PPL | do 17.00 hod | v den objednání | následující pracovní den po přijetí objednávky |
po 17.00 hod | následující pracovní den po objednání | následující pracovní den po expedici | |
Večerní doručení | do 10.00 hod | v den objednání | ten samý den mezi 18:00 a 22:00 hodinou |
po 10.00 hod | následující pracovní den po objednání | následující pracovní den po objednání | |
Osobní odběr | do 14.00 | v den objednání | možnost vyzvednutí po obdržení sms s informací o uložení na požadované pobočce. |
po 14.00 | následující pracovní den po objednání | možnost vyzvednutí po obdržení sms s informací o uložení na požadované pobočce. | |
Platba předem | * dle typu dopravy | v den připsání platby na náš účet/přijetí potvrzení o provedení transakce | následující pracovní den po expedici |
Pozn: Česká pošta garantuje
doručení v následující pracovní den po odeslání zásilky. Přesný čas
doručení není možné předem odhadnout. Podmínky platné v rámci České
republiky.
Bankovní údaje pro platbu předem bankovním převodem:
Číslo bankovního spojení | 2531670109/2600 |
Zahraniční převody IBAN: | CZ8626000000002531670109 |
Zahraniční převody BIC: | CITICZPX |
Provozovatel obchodu:
Internetový obchod www.cocky-online.cz je provozován
společností:
Internet-Handel s.r.o.
náměstí 14. října
1307/2
150 00 Praha 5 – Smíchov
sídlo provozovny:
čočky-online.cz
Jarošovská 1278/II
377 01 Jindřichův
Hradec.
Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“)
obchodní společnosti Internet-Handel s.r.o., se sídlem náměstí
14. října, 150 00 Praha 5 – Smíchov, identifikační číslo: 24141828,
zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze,
oddíl C, vložka 182466 (dále jen „prodávající“), upravují v souladu
s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
(dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních
stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen
„kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou
(dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu
prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové
stránce umístěné na internetové adrese www.cocky-online.cz (dále jen
„webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky
(dále jen „webové rozhraní obchodu“).
Obchodní podmínky se
nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od
prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při
objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci
svého samostatného výkonu povolání.
Ustanovení odchylná od
obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná
ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních
podmínek.
Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí
kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém
jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
Znění
obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto
ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti
předchozího znění obchodních podmínek.
Prodávající si
vyhrazuje právo zrušit objednávky, ve kterých bylo objednáno více než
10 kusů zboží. Pokud zákazník zaplatil předem, bude mu zaplacená
částka vrácena zpět na účet. Pro objednání více než 10 kusů zboží,
prosím kontaktujte velkoobchod na emailové adrese: obchod@cocky-online.cz.
Uživatelský účet
Na
základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může
kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého
uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží
(dále jen „uživatelský účet“).
Při registraci na webové
stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně
a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je
kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené
kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou
prodávajícím považovány za správné.
Přístup
k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem.
Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných
k přístupu do jeho uživatelského účtu.
Kupující není
oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě,
kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních
podmínek).
Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet
nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou
údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou
údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
Uzavření kupní smlouvy
Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu
je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní
smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského
zákoníku se nepoužije.
Webové rozhraní obchodu obsahuje
informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží a
nákladů za navrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty
nemůže být navráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží jsou uvedeny
včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny
zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém
rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího
uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
Pro
zákazníky, kteří přichází na produkty proklikem ze serveru Heureka.cz,
Zbozi.cz, Hledejceny.cz, Pricemania.cz, Cenovyradce.cz, Muj-nakup.cz, Shopy.cz,
Direto.cz, Srovname.cz, Srovnanicen.cz, Seznamzbozi.cz, Nejlepsiceny.cz, Zaza.cz
nebo Hyperzbozi.cz můžeme poskytnout na každý takto navštívený produkt
speciální slevu. Sleva se liší dle období.
Webové
rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením
a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním
zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy
je zboží doručováno v rámci území České republiky.
Pro
objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém
rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
- objednávaném zboží
(objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního
košíku webového rozhraní obchodu),
- způsobu úhrady
kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného
zboží a
- informace o nákladech spojených s dodáním
zboží (dále společně jen jako „objednávka“).
- informace o výši zákaznického kreditu ( zákaznický kredit
získává kupující za každý realizovaný nákup, nebo zboží, které
vrací a může ho uplatnit při platbě objednávky následující).
Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu
umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující
vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat
chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle
kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“.
Před odesláním objednávky kupující volí způsob dodání
příbalových letáků ke kontaktním čočkám, po zaškrtnutí příslušné
možnosti je příbalový leták zaslán buď v tištěné formě spolu se
zbožím, nebo v elektronické formě na zákazníkovu e-mailovou adresu.
Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.
Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení
kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty
kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen
„elektronická adresa kupujícího“).
Prodávající je vždy
oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše
kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího
o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či
telefonicky).
Naspořený zákaznický kredit automaticky uplatněn
u objednávek nad 300 Kč.
Smluvní vztah mezi prodávajícím a
kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je
prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu
elektronické pošty kupujícího.
Kupující souhlasí
s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní
smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních
prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na
internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující
sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
Samostatné brýlové obruby jsou dodávány včetně brýlových (“demo”)
skel bez dioptrií, taková skla však nejsou vhodná na nošení.
Cena zboží a platební
podmínky
Cenu zboží a případné
náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující
uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
- v hotovosti v provozovně
prodávajícího na adrese čočky-online.cz, Jarošovská 1278/II, 377
01 Jindřichův Hradec;
- v hotovosti na dobírku v místě
určeném kupujícím v objednávce;
- bezhotovostně
převodem na účet prodávajícího č.2531670109/2600, vedený u společnosti
Citibank (dále jen „účet prodávajícího“), v případě zahraniční
platby na IBAN: CZ8626000000002531670109, BIC: CITICZPX s podmínkou SHA.
V případě platby převodem v Eurech ze Slovenska vydělte hodnotu
objednávky aktuálním kurzem deviza střed České národní banky (www.cnb.cz) a částku převeďte na náš účet
vedený Tatrabankou v SR 2626750953/1100. Pro urychlení expedice platí viz
výše.
- pomocí ePlatby (platební tlačítko). Tuto
možnost může kupující využít v bankách Raiffeisenbank, Komerční
banka, Fio banka, Česká spořitelna, mBank a Sberbank.






Po odeslání
objednávky při volbě platby pomocí ePlatby je kupující přesměrován
webové rozhraní internetového bankovnictví jeho banky. Kupující
prostřednictvím internet bankingu odešle platbu. Prodávající expeduje
zboží ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou
uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti AGMO a.s. Citlivé
vstupní údaje, které kupující zadává do systému internetového
bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do
prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace
o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.
Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit
prodávajícímu také náklady spojené s dodáním zboží ve smluvené
výši. Zákazníkovi je účtována částka, která se objeví na stránkách
vytváření objednávky v okamžiku jejího odeslání. Tato částka
představuje vždy konečnou cenu včetně příslušné sazby DPH a účtované
dopravy. Ceny za dopravu jsou uvedeny zde.
U objednávek nad 200 Kč (po odečtení slev) je za dopravu účtována
nulová částka – doprava je tedy zcela ZDARMA (pouze v rámci České
republiky). Balné není účtováno. Akční nabídky a ceny jsou platné po
celou dobu jejich zobrazení na stránkách www.cocky-online.cz.
V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku
je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní
platby je kupní cena splatná do 6 dnů od uzavření kupní smlouvy.
V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat
kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby.
V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu
splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet
prodávajícího. Platební instrukce obdrží kupující emailem po potvrzení
objednávky. Pro urychlení expedice může kupující zaslat bankou
vygenerované potvrzení o zadání platby v grafickém formátu nebo v PDF
na info@cocky-online.cz.
Textové konfirmace uznáváme jen, pokud jsou na výše uvedený email
odeslány přímo bankovním ústavem.
Prodávající je
oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde
k dodatečnému potvrzení objednávky, požadovat uhrazení celé kupní ceny
ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst.
1 občanského zákoníku se nepoužije.
Případné slevy z ceny
zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno
obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně
plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový
doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty.
Daňový doklad – faktura bude kupujícímu zaslána spolu se zbožím a bude
zpřístupněna kupujícímu v elektronické podobě po přihlášení
k uživatelskému účtu v sekci „Přehled objednávek“. Kupující má
během vytváření objednávky možnost prostřednictvím vyplnění
interaktivního pole „Poznámka zákazníka“ zažádat o zaslání
originálu daňového dokladu opatřeného razítkem a podpisem. V případě
neuvedení této žádosti bere kupující na vědomí, že obdrží pouze kopii
daňového dokladu. Originál faktury je možno na požádání kupujícímu
kdykoli dodatečně zaslat.
Podle zákona o evidenci tržeb
je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen
zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického
výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Stáhnout formulář pro odstoupení od kupní smlouvy
Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení §
1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy
o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro
jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé
zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno
s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu,
které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není
možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové
nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní
obal.
Nejedná-li se o případ uvedený v předchozím
odstavci či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má
kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku
právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí
zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik
druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne
převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být
prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro
odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít formulář odstoupení od kupní smlouvy
poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek.
Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu
provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty
prodávajícího.
V případě odstoupení od kupní smlouvy
dle předchozího odstavce obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku
ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od
odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní
smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží
prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno
pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
V případě
odstoupení od smlouvy vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté
od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží a kontroly
splnění podmínek pro vrácení zboží prodávajícím, a to stejnou formou,
jakou je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je rovněž
oprávněn použít i jiný způsob vrácení peněz po obdržení vráceného
zboží, což musí být nejprve dohodnuto mezi prodávajícím a kupujícím.
Kupujícímu tím nesmí vzniknout žádné další náklady. Odstoupí-li
kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté
peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí
nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
Nárok
na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně
započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn
kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí
prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to
bezhotovostně na účet určený kupujícím.
Sluneční brýle a brýlové obruby
Vážení zákazníci, pokud se rozhodnete vrátit sluneční brýle či brýlové obruby v zákonem dané 14denní lhůtě, prosíme Vás o vrácení zboží v kompletním stavu – tedy i vrácení originálních obalů. Obaly jsou nenahraditelné a patří do kompletního balení výrobku. Další prodej takto nekompletního zboží je pro nás pak velmi komplikovaný. Děkujeme za pochopení a ochotu.Brýlová skla
V případě objednávky brýlových skel, která jsou zabroušená do brýlových obrub na základě individuálního požadavku zákazníka, nelze odstoupit od kupní smlouvy. Odstoupení od smlouvy je možné pouze v případě obrub.Brýlová skla musí být vyhotovená podle předpisu ne staršího než 1 rok. Pokud je Váš předpis starší, nemůžeme zaručit, že Vám bude korekce vyhovovat.
Přeprava a dodání zboží
V případě, že je způsob dopravy smluven na základě
zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné
dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
Je-li
prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené
kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při
dodání.
V případě, že je z důvodů na straně kupujícího
nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno
v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným
doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem
doručení.
Při převzetí zboží od přepravce je kupující
povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv
závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení
obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující
zásilku od přepravce převzít.
Další práva a povinnosti stran
při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky
prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.
Dodací podmínky:
Neskladové výrobky jsou expedovány ihned po jejich
obdržení od dodavatele (zpravidla 1 – 2 týdny od vytvoření
objednávky). O skladovosti a předpokládaném termínu dodání vybraného
zboží je kupující vždy informován po vyplnění parametrů kontaktních
čoček v objednávkovém formuláři, ještě před potvrzením objednávky.
V případě některých speciálních výrobků (některé typy barevných a
torických kontaktních čoček nebo kontaktních čoček s neobvyklými
dioptrickými hodnotami) může ve výjimečných případech dojít ke
zpoždění dodání.
Zboží je možné vyzvednout na
výdejních místech po celé České Republice. Zobrazit
výdejní místa >>>
Poskytovatel služby
Zásilkovny je společnost Zásilkovna s.r.o., se sídlem Stružky 1326/6, 198
00 Praha 9, IČ 28408306, zapsaná v obchodním rejstříku, vedeném
Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 139387.
Práva z vadného plnění
(reklamace)
Stáhnout formulář pro uplatnění reklamace
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného
plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy
(zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až
2174 občanského zákoníku).
Prodávající odpovídá
kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající
odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
- má zboží vlastnosti, které
si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které
prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem
na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
- se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající
uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
- zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo
předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo
předlohy,
- je zboží v odpovídajícím množství, míře
nebo hmotnosti a
- zboží vyhovuje požadavkům právních
předpisů.
Ustanovení uvedená v předchozím
odstavci obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za
nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení
zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu
odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo
při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se
za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn
uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době
dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
Práva z vadného plnění
uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je
přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží,
případně i v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění
reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího
reklamované zboží.
Další práva a povinnosti stran
související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit
reklamační řád prodávajícího.
Reklamační řád:
Reklamované zboží zasílá kupující na adresu provozovny prodávajícího: čočky-online.cz, Jarošovská, 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec.Veškeré reklamované zboží předává prodávající výrobci k odbornému posouzení, jehož cílem je určit, zda vada, kvůli níž je zboží reklamována, vznikla chybou výrobního procesu. Zboží odeslané kupujícím k reklamaci musí být opatřeno písemným vyjádřením kupujícího s popisem vad, kvůli nimž toto zboží reklamuje. Náklady spojené s dopravou reklamovaného zboží zpět prodávajícímu nese prodávající v případě, že je reklamace uznána a kupující doloží doklady prokazující náklady spojené s dopravou reklamovaného zboží.
Pozn.: Důvodem k reklamaci není mechanické poškození čočky nesprávnou manipulací či vady vzniklé v důsledku nedostatečné péče o kontaktní čočku.
Špatný výběr kontaktních čoček a jejich parametrů není důvodem k reklamaci. Zákazník musí mít kontaktní čočky odborně aplikované a při řešení reklamace čoček si prodávající může vyžádat potvrzení o odborné aplikaci kontaktních čoček (ne starší než 1 rok).
Reklamované zboží zasílá kupující doporučeně v pevné
krabičce, aby nedošlo k poškození zboží během přepravy. Reklamuje-li
kupující již rozbalenou (použitou) kontaktní čočku, je třeba zajistit,
aby v průběhu přepravy balíčku do provozovny prodávajícího nedošlo
k jejímu vyschnutí. Doporučujeme čočku vložit do pouzdra, zalít roztokem
a pevně uzavřít.
Reklamace brýlí
Brýle není možné reklamovat v případě, že nebyly používány dle návodu k použití nebo došlo k jejich mechanickému poškození způsobeném např. nevhodnou péčí o brýle. Dále se záruka nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením.
Nakupující (spotřebitel) má právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu (e-mailem na info@cocky-online.cz), jestli není spokojený se způsobem, kterým prodávající vyřídil jeho reklamaci nebo, když se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Pokud prodávající odpoví na tuto žádost zamítavě nebo na ní neodpoví do 30 dní od odeslání, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu Mimosoudního řešení spotřebitelských sporů (dále jen subjekt ADR) podle novely č. 378/2015 Sb. zákona č. 634/1992 Sb. Více informací a seznam dalších specializovaných orgánů naleznete na stránkách www.coi.cz.
Spotřebitel
může podat stížnost také prostřednictvím online platformy alternativního
řešení sporů ODR, která je dostupná online na www.ec.europa.eu.
Návrh na řešení sporu může podat jen spotřebitel, pokud se stížnost
nepodařilo vyřešit s prodávajícím přímo.
Další práva a povinnosti smluvních
stran
Kupující nabývá vlastnictví ke zboží
zaplacením celé kupní ceny zboží.
Prodávající není ve vztahu ke
kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení §
1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
Mimosoudní
vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající
prostřednictvím elektronické adresy info@cocky-online.cz.
Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na
elektronickou adresu kupujícího.
Prodávající je oprávněn
k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou
kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský
úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro
ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném
rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb.,
o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu §
1765 odst. 2 občanského zákoníku.
Ochrana osobních údajů
Ve věci ochrany a zpracování osobních údajů se řídíme
následujícími podmínky ochrany
osobních údajů.
Závěrečná ustanovení
Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.Je-li některé ustanovení obchodních podmínek
neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných
ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co
nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení
není dotknuta platnost ostatních ustanovení.
Kupní smlouva
včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické
podobě a není přístupná.
Kontaktní údaje prodávajícího:
adresa pro doručování čočky-online.cz, Jarošovská 1278/II, 377
01 Jindřichův Hradec, adresa elektronické pošty info@cocky-online.cz,
telefon +420 226 292 893.
Dobre rano, moc prosim o zruseni objednavk c. 104736. Omylem jsem zbozi objednala 2x. Dekuji.
Dobrý den, díky za informaci. Objednávku jsme zrušili. Když budete potřebovat cokoli dalšího, napište nám. Přejeme Vám hezký den.
Dobrý den. Prosím o zrušení objednávky číslo 120747. Děkuji.
Dobrý den, žádám o zrušení zasílání obchodních sdělení. Jiná možnost ve Vašem obchodním sdělení není, než touto cestou. Děkuji
Dobrý den, děkujeme za Váš vzkaz. I když nás to mrzí, odběr novinek jsme pro Váš účet zrušili. Zasílání newsletteru si může zrušit každý zákazník sám pomoci odkazu na úplném konci reklamního emailu. Ve větě – „Toto je newsletter obchodu Čočky-online.cz – chcete se odhlásit z odběru novinek?“ stačí kliknout na slovo „odhlásit“. Přejeme Vám hezký den.
Prosím o zrušení objednávky číslo 189487. Omylem byly zaslány dvě stejne objednávky. Díky
Dobrý den, žádám o nezasílání žádných obchodních sdělení nebo jakýchkoliv jiných sdělení, která přímo nesouvisejí s objednávkou zboží, kterou jsem provedl nebo provedu v budoucnu. Tj. žádám o odstranění elektronické adresy jaroslav.bezus@email.cz z databází určených pro zasílání obchodních sdělení. Děkuji, J. Bezus
Dobrý den, děkujeme za Váš komentář. Pro odhlášení odběru novinek je nutné použít odkaz na konci reklamního emailu a tímto způsobem se odhlásit. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.
Dobry den, mam od vas cocky Top Vue dva ruzne druhy.Otevrela jsem prvni baleni a nevyhovuje mi.Cocky me skrabou,mlzi se a mam podrazdene oci.Mohu cocky zaslat zpet na vasi adresu a zadat o vraceni penez? Dekuji Mejstrikova
Dobrý den, pokud splňujete platné podmínky Garance vrácení peněz, zašlete čočky na naši adresu a hodnota čoček Vám bude vrácena. Děkujeme za Váš dotaz a přejeme hezký den.
Dobrý den, prosím o zrušení objednávky č. 199787. Děkuji Vám.
Nerozumím tomu,proč uvádíte poštovné poštou na dobírku při platbě nad 200,-- Kč zdarma,při vyplňování objednávky je poštovné dobírkou 79,-Kč.Objednala jsem si zboží za 330,- Kč a raději zvolila doručení do zásilkovny,které je jen 30,-- Kč.Zřejmě se jedná o chybnou informaci,zdarma asi bude jen platba předem? Děkuji za vysvětlení
Dobrý den, poštovné zdarma při objednávce platí pro způsob dopravy Českou poštou. Je jedno, zda zvolíte dobírku, nebo platbu bank.převodem.
Dobrý den, dneska jsem si nasadila nové čočky (objednány před dvěma dny) a jedno oko mě strašně řezalo. Když jsem čočku vytáhla, tak jsem si všimla, že je prasklá. Je možné toto reklamovat a popř. jakým způsobem? Děkuji Jana Sokolovská
Dobrý den, prosím o zrušení objednávky č.360175365. Děkuji Vám.
Adresa dodání zboží: Lonkova 494, 530 09 Pardubice
Dobrý den,mám nově naordinováno na levé oko +6,5dioptrie a vaše stupnice končí šestkou.Poraďte!Musím do optiky?
Vážená zákaznice, bohužel neuvádíte, které kontaktní čočky máte konkrétně na mysli, ani které čočky Vám byly odborně aplikovány. V naší nabídce naleznete celou řadu kontaktních čoček různých značek, které Vaši dioptrickou hodnotu +6.50 nabízejí. Pro bližší informace doporučujeme kontaktovat náš zákaznický servis na tel.: 226 292 893.
Dobrý den, na kterou adresu Vám mohu zaslat zboží k výměně? Jedná se o výměnu čoček za čočky s jinými dioptriemi. Na balíčku je uvedena adresa: Alensa s.r.o., Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec - mohu na tuto?
Dobrý den, ano, zboží prosím zašlete na uvedenou adresu. Jedná se o adresu naší provozovny a skladu.
Dobrý den,prosím o stornování objednávky č.360032726 z důvodů špatně doplňených dioptrií. Děkuji mnohokrát
Dobrý den, Vaše objednávka byla bohužel již expedována, pokud nemáte o zásilku zájem, zboží prosím nepřebírejte. Děkujeme za pochopení
Dobrý den, objednala jsem si ted čočky, č.obj.31180. Uvedla jsem ale adresu, na které nebydlím, jsem tu jen u přítele. Takže pokud mně nezastihnete doma, hodte prosím ten lístek do schránky se jménem SOCHŮRKOVI. A já si balíček pak vyzvednu na písecké poště.Děkuji mnohokrát
Dobrý den, přepravu Vaší zásilky zajišťuje dle Vaší volby společnost Česká pošta, která se bude při doručování adresy řídit doručovací adresou, kterou jste uvedla v osobních údajích svého zákaznického konta. Děkujeme za pochopení
Dobrý den, prosím o zrušení objednávky č. 29205. Děkuji Vám.
Dobrý den, Vaše objednávka již bohužel byla expedována, o ni nemáte nadále zájem, jednoduše ji nevyzvedávejte. Děkujeme za pochopení
Prosím o zrušení objednávky č.28977,špatně napsané dioptrie.
Dobrý den,prosím o zrušení objednávky č.22646,omylem jsem potvrdila svojí objednávku 2x.Děkuji Hrnčířová Hana
Dobry den Na vasem webu u cen neni uvedeno zda jsou to ceny bez nebo s DPH. Muzete mi teda prosim rict jake ceny jsou uvedeny? Dekuji
Dobrý den Jirko, cena uvedená na našich webových stránkách je vždy konečná, včetně příslušné sazby DPH. Tuto informaci najdete i v obchodních podmínkách v sekci Cena a přepravné a platba.
Dobrý den, dnes jsem si vyzvedla čočky, které jsem u vás koupila jedná se o barevné čočky zn. TopVue. Dnes jsem je měla 2 hodiny na očích a ráda bych je reklamovala jelikož vidím jakoby v mlze a velmi mi namáhali oči. Čočky od Vás kupuji, nevím zda je to problém u barevných čoček jinak jsem se značkou TopVue velice spokojená. Druhý pár ještě nerozbalený bych ze stejného důvodu ráda vrátila. Chtěla bych Vás případně požádala o radu jakou jinou značku barevný či tonovacích dioptrických čoček byste mi doporučili. Velmi děkuji za info ohledně reklamace a vrácení čoček Lenka Demjanová
Dobrý den paní Demjanová, pošlete nám prosím použité i nepoužité barevné čočky TopVue zpět na naši reklamační adresu. Přidejte prosím do balíčku i popis důvodu reklamace a zda souhlasíte s kompenzací za neotevřené balení v podobě připsání kreditu na Vaši příští objednávku. Použité kontaktní čočky pošleme samozřejmě výrobci na reklamaci a počkáme na vyjádření, které Vám ihned po obdržení pošleme. Popisované problémy mohou souviset např. se špatnou dioptrickou korekcí. Bohužel Vám takto na dálku velmi těžko budeme radit jiný druh barevných čoček, poraďte se se svým očním lékařem, který druh by byl pro Vás vhodný. Děkujeme.
Komentáře (38)