Obchodní podmínky
| Cena poštovného | Základní ustanovení | Výdejní místa | Reklamace | Odstoupení |
Ručíme za opravdu největší sklad v
České republice
Rychlé a poctivé řešení
reklamací
Nerozbalené výrobky bez problémů
přijmeme zpět do 14ti dnů
Kontaktujte nás kdykoli - volejte: Po -
Pá 8:00 - 16:00, Telefon: +420 226 292 893 nebo
pište: info@cocky-online.cz
Stabilní postavení na trhu od roku
2006
Způsob doručení | Způsob úhrady | Cena |
![]() Objednávky přijaté do 15:00 jsou doručovány následující pracovní den.** | Platba
předem | 69 Kč 89 Kč ZDARMA* |
![]() Objednávky přijaté do 16:00 jsou doručovány následující pracovní den.** Zásilku Vám doručí řidič PPL, který se s vámi telefonicky dohodne na čase dodání. |
Platba předem | 69 Kč 89 Kč ZDARMA* |
Objednávky přijaté do 14:00 jsou doručovány následující pracovní den.** | Platba předem | 75 Kč 95 Kč ZDARMA* |
![]() Objednávky přijaté do 16:00 jsou doručovány následující pracovní den.** | Platba předem | 59 Kč 79 Kč ZDARMA* |
![]() Doručení zásilky za 0-2 dny mezi 18:00 - 22:00 hodinou.** | Platba
předem | 89 Kč 109 Kč |
![]() Výdejní místa po celé ČR Zobrazit všechna výdejní místa | Platba předem | 29 Kč 59 Kč ZDARMA* |
![]() Výdejní místa po celé ČR Zobrazit všechna výdejní místa | Platba předem Objednávky nad 200 Kč |
69 Kč ZDARMA* |
*Poštovné zdarma platí jen pro platby
předem, poplatek za dobírku vždy účtujeme.
** Objednané zboží musí být skladem.
Zásilku odesíláme až po připsání částky na náš účet. Při platbě
bankovním převodem se doba odeslání může prodloužit o 1-2 dny.
Neúčtujeme balné ani manipulaci
Večerní doručení: Na vybraná PSČ
si můžete nechat doručit objednané zboží i v preferovaném večerním
čase. Tento typ dopravy můžete využít pro doručení objednávky v čase
18:00 - 22:00. Před doručením zásilky vám dopravce pošle SMS s kódem pro
převzetí.
Pozn: Česká pošta garantuje
doručení v následující pracovní den po odeslání zásilky. Přesný čas
doručení není možné předem odhadnout. Podmínky platné v rámci České
republiky.
Bankovní údaje pro platbu předem bankovním převodem:
Číslo bankovního
spojení | 2531670109/2600 |
Zahraniční převody IBAN: | CZ8626000000002531670109 |
Zahraniční převody BIC: | CITICZPX |
Provozovatel obchodu:
Internetový obchod www.cocky-online.cz je provozován
společností:
Internet-Handel s.r.o.
náměstí 14. října
1307/2
150 00 Praha 5 - Smíchov
IČO: 24141828
sídlo provozovny:
čočky-online.cz
Jarošovská 1278/II
377 01 Jindřichův Hradec.
Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“)
obchodní společnosti Internet-Handel s.r.o., se sídlem náměstí 14.
října, 150 00 Praha 5 – Smíchov, identifikační číslo: 24141828,
zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl
C, vložka 182466 (dále jen „prodávající“), upravují v souladu s
ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
(dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních
stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen
„kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou
(dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu
prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové
stránce umístěné na internetové adrese www.cocky-online.cz (dále jen
„webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky
(dále jen „webové rozhraní obchodu“).
Obchodní podmínky se
nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od
prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při
objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci
svého samostatného výkonu povolání.
Ustanovení odchylná od
obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání
v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.
Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní
smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
Znění obchodních podmínek
může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena
práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění
obchodních podmínek.
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit
objednávky, ve kterých bylo objednáno více než 10 kusů zboží. Pokud
zákazník zaplatil předem, bude mu zaplacená částka vrácena zpět na
účet. Pro objednání více než 10 kusů zboží, prosím kontaktujte
velkoobchod na emailové adrese: obchod@cocky-online.cz.
Uživatelský účet
Na
základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může
kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého
uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží
(dále jen „uživatelský účet“). Bez vytvoření uživatelského účtu
není možné uskutečnit nákup.
Při registraci na webové
stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně
a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je
kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené
kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou
prodávajícím považovány za správné.
Přístup k
uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem.
Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k
přístupu do jeho uživatelského účtu.
Kupující není
oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě,
kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních
podmínek).
Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet
nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou
údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou
údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
Uzavření kupní smlouvy
Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu
je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní
smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského
zákoníku se nepoužije.
Webové rozhraní obchodu obsahuje
informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží a
nákladů za navrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty
nemůže být navráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží jsou uvedeny
včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny
zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém
rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího
uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
Pro
zákazníky, kteří přichází na produkty proklikem ze serveru Heureka.cz,
Zbozi.cz, Hledejceny.cz, Pricemania.cz, Cenovyradce.cz, Muj-nakup.cz, Shopy.cz,
Direto.cz, Srovname.cz, Srovnanicen.cz, Seznamzbozi.cz, Google shopping,
Nejlepsiceny.cz, Zaza.cz nebo Hyperzbozi.cz můžeme poskytnout na každý takto
navštívený produkt speciální slevu. Sleva se liší dle období.
Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech
spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s
balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze
v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České
republiky.
Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový
formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje
zejména informace o:
- objednávaném zboží (objednávané
zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku
webového rozhraní obchodu),
- způsobu úhrady kupní ceny
zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a
- informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále
společně jen jako „objednávka“).
- informace o výši
zákaznického kreditu ( zákaznický kredit získává kupující za každý
realizovaný nákup, nebo zboží, které vrací a může ho uplatnit při
platbě objednávky následující).
Před zasláním
objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit
údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost
kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do
objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na
tlačítko „Odeslat objednávku“.
Před odesláním objednávky
kupující volí způsob dodání příbalových letáků ke kontaktním
čočkám, po zaškrtnutí příslušné možnosti je příbalový leták
zaslán buď v tištěné formě spolu se zbožím, nebo v elektronické formě
na zákazníkovu e-mailovou adresu. Údaje uvedené v objednávce jsou
prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po
obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou
poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v
uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa
kupujícího“).
Prodávající je vždy oprávněn v závislosti
na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny,
předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné
potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
Naspořený zákaznický kredit automaticky uplatněn u objednávek nad 300
Kč.
Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením
přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno
kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty
kupujícího.
Kupující souhlasí s použitím komunikačních
prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé
kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti
s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na
telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se
neliší od základní sazby.
Samostatné brýlové obruby jsou
dodávány včetně brýlových (“demo”) skel bez dioptrií, taková skla
však nejsou vhodná na nošení.
Cena zboží a platební
podmínky
Cenu zboží a případné
náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující
uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
- v hotovosti v provozovně
prodávajícího na adrese čočky-online.cz, Jarošovská 1278/II, 377 01
Jindřichův Hradec;
- v hotovosti na dobírku v místě
určeném kupujícím v objednávce;
- bezhotovostně
převodem na účet prodávajícího č.2531670109/2600, vedený u společnosti
Citibank (dále jen „účet prodávajícího“), v případě zahraniční
platby na IBAN: CZ8626000000002531670109, BIC: CITICZPX s podmínkou SHA. V
případě platby převodem v Eurech ze Slovenska vydělte hodnotu objednávky
aktuálním kurzem deviza střed České národní banky (www.cnb.cz) a částku převeďte na náš účet
vedený Tatrabankou v SR 2626750953/1100. Pro urychlení expedice platí viz
výše.
- pomocí ePlatby (platební tlačítko). Tuto
možnost může kupující využít v bankách Raiffeisenbank, Komerční banka,
Fio banka, Česká spořitelna, mBank a Sberbank.






Po odeslání
objednávky při volbě platby pomocí ePlatby je kupující přesměrován
webové rozhraní internetového bankovnictví jeho banky. Kupující
prostřednictvím internet bankingu odešle platbu. Prodávající expeduje
zboží ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou
uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti AGMO a.s. Citlivé
vstupní údaje, které kupující zadává do systému internetového
bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do
prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o
transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.
Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit
prodávajícímu také náklady spojené s dodáním zboží ve smluvené
výši. Zákazníkovi je účtována částka, která se objeví na stránkách
vytváření objednávky v okamžiku jejího odeslání. Tato částka
představuje vždy konečnou cenu včetně příslušné sazby DPH a účtované
dopravy. Ceny za dopravu jsou uvedeny zde. U
objednávek nad 200 Kč (po odečtení slev) je za dopravu účtována nulová
částka – doprava je tedy zcela ZDARMA (pouze v rámci České republiky).
Balné není účtováno. Akční nabídky a ceny jsou platné po celou dobu
jejich zobrazení na stránkách www.cocky-online.cz.
V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je
kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby
je kupní cena splatná do 6 dnů od uzavření kupní smlouvy.
V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat
kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V
případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu
splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet
prodávajícího. Platební instrukce obdrží kupující emailem po potvrzení
objednávky. Pro urychlení expedice může kupující zaslat bankou
vygenerované potvrzení o zadání platby v grafickém formátu nebo v PDF na
info@cocky-online.cz.
Textové konfirmace uznáváme jen, pokud jsou na výše uvedený email
odeslány přímo bankovním ústavem.
Prodávající je
oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k
dodatečnému potvrzení objednávky, požadovat uhrazení celé kupní ceny
ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1
občanského zákoníku se nepoužije.
Případné slevy z ceny zboží
poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně
závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb
prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad –
fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad
– faktura bude kupujícímu zaslána spolu se zbožím a bude zpřístupněna
kupujícímu v elektronické podobě po přihlášení k uživatelskému účtu
v sekci „Přehled objednávek“. Kupující má během vytváření
objednávky možnost prostřednictvím vyplnění interaktivního pole
„Poznámka zákazníka“ zažádat o zaslání originálu daňového dokladu
opatřeného razítkem a podpisem. V případě neuvedení této žádosti bere
kupující na vědomí, že obdrží pouze kopii daňového dokladu. Originál
faktury je možno na požádání kupujícímu kdykoli dodatečně zaslat.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen
vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou
tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak
nejpozději do 48 hodin.
Stáhnout formulář pro odstoupení od kupní smlouvy
Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837
občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce
zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,
od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i
zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od
kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z
obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní
smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového
programu, pokud porušil jejich původní obal.
Nejedná-li se
o případ uvedený v předchozím odstavci či o jiný případ, kdy nelze od
kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst.
1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti
(14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní
smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží
tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní
smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí
větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít formulář odstoupení od kupní smlouvy
poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek.
Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu
provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty
prodávajícího.
V případě odstoupení od kupní smlouvy
dle předchozího odstavce obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku
ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od
odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní
smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží
prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno
pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
V případě
odstoupení od smlouvy vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté
od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží a kontroly
splnění podmínek pro vrácení zboží prodávajícím, a to stejnou formou,
jakou je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je rovněž
oprávněn použít i jiný způsob vrácení peněz po obdržení vráceného
zboží, což musí být nejprve dohodnuto mezi prodávajícím a kupujícím.
Kupujícímu tím nesmí vzniknout žádné další náklady. Odstoupí-li
kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté
peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí
nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
Nárok
na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně
započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn
kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí
prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to
bezhotovostně na účet určený kupujícím.
Sluneční brýle a brýlové obruby
Vážení zákazníci, pokud se rozhodnete vrátit sluneční brýle či brýlové obruby v zákonem dané 14denní lhůtě, prosíme Vás o vrácení zboží v kompletním stavu – tedy i vrácení originálních obalů. Obaly jsou nenahraditelné a patří do kompletního balení výrobku. Další prodej takto nekompletního zboží je pro nás pak velmi komplikovaný. Děkujeme za pochopení a ochotu.Brýlová skla
V případě objednávky brýlových skel, která jsou zabroušená do brýlových obrub na základě individuálního požadavku zákazníka, nelze odstoupit od kupní smlouvy. Odstoupení od smlouvy je možné pouze v případě obrub.Brýlová skla musí být vyhotovená podle předpisu ne staršího než 1 rok. Pokud je Váš předpis starší, nemůžeme zaručit, že Vám bude korekce vyhovovat.
Objednávka výměny brýlových skel
V případě objednávky výměny brýlových skel do vlastní příp. starší brýlové obruby prodávající neodpovídá za bezvadnost brýlové obruby zákazníka a tudíž nepřebírá odpovědnost za případné poškození brýlové obruby, ke kterému může dojít při výměně skel. Kupující si je vědom toho, že brýlová obruba má určitou životnost, která se odvíjí od kvality použitého materiálu, stáří a zacházení s obrubou. Pokud k poškození brýlové obruby při zábrusu brýlových skel dojde, zákazníkovi budou vráceny peníze, které za výměnu skel zaplatil, a poškozená obruba mu bude zaslána zpět.Kupující bere na vědomí, že v případě využití kódu na zaslání brýlí zdarma prostřednictvím Zásilkovny jsou brýle pojištěny na částku 750 Kč.
Přeprava a dodání zboží
V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního
požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné
náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
Je-li prodávající podle
kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v
objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat
opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující
povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp.
náklady spojené s jiným způsobem doručení.
Při převzetí
zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů
zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci.
V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném
vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit
zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím
vydány.
Dodací podmínky:
Neskladové výrobky jsou
expedovány ihned po jejich obdržení od dodavatele (zpravidla 1 - 2 týdny od
vytvoření objednávky). O skladovosti a předpokládaném termínu dodání
vybraného zboží je kupující vždy informován po vyplnění parametrů
kontaktních čoček v objednávkovém formuláři, ještě před potvrzením
objednávky. V případě některých speciálních výrobků (některé typy
barevných a torických kontaktních čoček nebo kontaktních čoček s
neobvyklými dioptrickými hodnotami) může ve výjimečných případech
dojít ke zpoždění dodání.
Zboží je možné vyzvednout
na výdejních místech po celé České Republice. Zobrazit
výdejní místa >>>
Poskytovatel služby
Zásilkovny je společnost Zásilkovna s.r.o., se sídlem Stružky 1326/6, 198
00 Praha 9, IČ 28408306, zapsaná v obchodním rejstříku, vedeném Městským
soudem v Praze oddíl C, vložka 139387.
Problémy s doručením
Neneseme odpovědnost za zpoždění doručení způsobená dopravní společností nebo situacemi, které nemůžeme ovlivnit (počasí, svátky atp.). Odhadované časy doručení jsou určeny na základě informací od našich dopravců. Ve výjimečných případech může být zásilka doručena mimo předpokládané časové rozmezí. Pro hladký průběh doručení vyplňte kompletní adresu (název ulice, číslo domu, PSČ a město) a telefonní číslo, aby vás mohl dopravce v případě nutnosti kontaktovat. Po odeslání zásilky budete informováni o jejím trekovacím čísle, abyste mohli zásilku snadno sledovat.V případě, že
zásilku z nějakého důvodu nelze doručit na adresu příjemce, může být
uskladněna v místním logistickém centru (v budoucnu dojde k novému pokusu o
doručení / zásilka může být přímo zde vyzvednuta příjemcem).
Zákazník je zodpovědný za to, že zásilku může převzít na jím uvedené
adrese a je povinen komunikovat s dopravní společností v případě, že bude
kontaktován z důvodu upřesnění informací týkajících se doručení.
Práva z vadného plnění
(reklamace)
Stáhnout formulář pro uplatnění reklamace
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění
se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména
ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského
zákoníku).
Prodávající odpovídá kupujícímu, že
zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá
kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
- má zboží vlastnosti, které si strany
ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající
nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu
zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
- se zboží
hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke
kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
- zboží
odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li
jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
- je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
- zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Ustanovení uvedená v předchozím odstavci obchodních
podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro
kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho
obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře
používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí
kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se
za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn
uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době
dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
Práva z vadného plnění
uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je
přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží,
případně i v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění
reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího
reklamované zboží.
Další práva a povinnosti stran
související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit
reklamační řád prodávajícího.
Reklamační řád:
Reklamované zboží zasílá kupující na adresu provozovny prodávajícího: čočky-online.cz, Jarošovská, 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec.Veškeré reklamované zboží předává prodávající výrobci k odbornému posouzení, jehož cílem je určit, zda vada, kvůli níž je zboží reklamována, vznikla chybou výrobního procesu. Zboží odeslané kupujícím k reklamaci musí být opatřeno písemným vyjádřením kupujícího s popisem vad, kvůli nimž toto zboží reklamuje. Kupující si může poznamenat číslo šarže reklamovaného produktu a při nové objednávce pak může kupující uvést do nové objednávky poznámku, že požaduje jinou šarži než tu, která vykazovala nedostatky. Náklady spojené s dopravou reklamovaného zboží zpět prodávajícímu nese prodávající v případě, že je reklamace uznána a kupující doloží doklady prokazující náklady spojené s dopravou reklamovaného zboží.
Prodávající má na vyřízení reklamace lhůtu 30 dnů.
Pozn.: Důvodem k reklamaci není mechanické poškození čočky nesprávnou manipulací či vady vzniklé v důsledku nedostatečné péče o kontaktní čočku.
Špatný výběr kontaktních čoček a jejich parametrů není důvodem k reklamaci. Zákazník musí mít kontaktní čočky odborně aplikované a při řešení reklamace čoček si prodávající může vyžádat potvrzení o odborné aplikaci kontaktních čoček (ne starší než 1 rok).
Reklamované zboží
zasílá kupující doporučeně v pevné krabičce, aby nedošlo k poškození
zboží během přepravy. Reklamuje-li kupující již rozbalenou (použitou)
kontaktní čočku, je třeba zajistit, aby v průběhu přepravy balíčku do
provozovny prodávajícího nedošlo k jejímu vyschnutí. Doporučujeme čočku
vložit do pouzdra, zalít roztokem a pevně uzavřít.
Reklamace brýlí a brýlových obrouček
Brýle není možné reklamovat v případě, že nebyly používány dle návodu k použití, nebo došlo k jejich mechanickému poškození způsobeném např. nevhodnou péčí o brýle. V případě brýlových čoček jde zejména o čištění jiným než speciálním hadříkem určeným výhradně na čištění brýlových čoček. Dále se záruka nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, vystavováním brýlí extrémním teplotám (např. vyhřáté auto, sauna, solárium atp.) či vystavování brýlí agresivním látkám (čistící přípravky, vlasová kosmetika, mořská voda atp.).V případě podezření na vadné čočky v dioptrických brýlích:
Pokud máte
podezření, že jsou dioptrické čočky v nových brýlích vadné, je možné
nám je poslat na kontrolu kvality. Pokud se vada potvrdí, nebo bude jejich
kvalita shledána jako nedostačující, čočky vyměníme nebo za ně
nabídneme vrácení peněz.
V případě odeslání
jednoohniskových brýlových čoček na kontrolu kvality
kontaktujte nejprve naši zákaznickou podporu a připojte aktuální
předpis na brýle (ne starší než 12 měsíců). Váš předpis je
potřeba k ověření, zda byly do brýlí zabroušeny čočky se správnou
dioptrickou hodnotou. Pokud odesíláte brýle na kontrolu kvality, je nutné
poslat vše, co k danému produktu náleží – rám brýlí včetně čoček,
příslušenství, visačky, příbalové letáky atp. Nevyjímejte
čočky z brýlí!
V případě odeslání
multifokálních brýlových čoček na kontrolu kvality
kontaktujte nejprve naši zákaznickou podporu a připojte aktuální
předpis na brýle (ne starší než 12 měsíců). Dále připojte
fotku svého obličeje zepředu, na kterém máte nasazené
brýle (pro lepší vycentrování) a fotku z profilu s nasazenými
brýlemi (pro určení úhlu rámu). Pokud odesíláte brýle na
kontrolu kvality, je nutné poslat vše, co k danému produktu náleží –
rám brýlí včetně čoček, příslušenství, visačky, příbalové letáky
atp. Nevyjímejte čočky z brýlí!
Není
možné vrácení brýlí, které nesou známky nesprávného používání
a/nebo pokud u brýlí chybí jakékoliv příslušné komponenty. Pokud se
rozhodnete brýle vrátit, nebo je poslat na kontrolu kvality, nejprve
kontaktujte náš zákaznický servis, děkujeme.

Nakupující (spotřebitel) má právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu (e-mailem na info@cocky-online.cz), jestli není spokojený se způsobem, kterým prodávající vyřídil jeho reklamaci nebo, když se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Pokud prodávající odpoví na tuto žádost zamítavě nebo na ní neodpoví do 30 dní od odeslání, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu Mimosoudního řešení spotřebitelských sporů (dále jen subjekt ADR) podle novely č. 378/2015 Sb. zákona č. 634/1992 Sb. Více informací a seznam dalších specializovaných orgánů naleznete na stránkách www.coi.cz.
Spotřebitel
může podat stížnost také prostřednictvím online platformy alternativního
řešení sporů ODR, která je dostupná online na www.ec.europa.eu.
Návrh na řešení sporu může podat jen spotřebitel, pokud se stížnost
nepodařilo vyřešit s prodávajícím přímo.
Další práva a povinnosti smluvních
stran
Kupující nabývá vlastnictví ke zboží
zaplacením celé kupní ceny zboží.
Prodávající není ve vztahu ke
kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826
odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
Mimosoudní vyřizování
stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím
elektronické adresy info@cocky-online.cz.
Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na
elektronickou adresu kupujícího.
Prodávající je oprávněn k
prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou
kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský
úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro
ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném
rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně
spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
Kupující
tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst.
2 občanského zákoníku.
Ochrana osobních údajů
Ve věci ochrany a zpracování osobních údajů se řídíme
následujícími podmínky ochrany
osobních údajů.
Předání osobních údajů v rámci programu “Ověřeno zákazníky”
Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete zaškrtnutím volby “ Nesouhlasím se zasláním dotazníku spokojenosti v rámci programu Heureka ověřeno zákazníky.” před dokončením objednávky. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.
Závěrečná ustanovení
Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.Je-li některé ustanovení obchodních podmínek
neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných
ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co
nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení
není dotknuta platnost ostatních ustanovení.
Kupní smlouva
včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické
podobě a není přístupná.
Kontaktní údaje prodávajícího:
adresa pro doručování čočky-online.cz, Jarošovská 1278/II, 377 01
Jindřichův Hradec, adresa elektronické pošty info@cocky-online.cz,
telefon +420 226 292 893.
Dobrý den, chtěla bych vrátit zakoupené zboží, které mi bylo dodáno na dobírku. Jedná se o objednávku č. 360320329. Na vašich stránkách není možno stáhnout formulář pro vrácení. Jak mám prosím postupovat? Děkuji Jitka Vlašánková
Dobrý den, děkujeme Vám za upozornění. Je nám velmi líto, že odkaz nefunguje, neprodleně začneme pracovat na opravě. Jestliže chcete odstoupit od smlouvy postupujte, prosím, následujícím způsobem. Zboží pečlivě zabalte (ideálně do krabičky, ve které Vám objednávka přišla). Protože budete vracet brýle, je důležité, aby vrácené zboží bylo v kompletním stavu – tedy vrácení i originálních obalů. Brýle musí mít všechny visačky a veškeré komponenty, které byly součástí balení. Vše je nenahraditelné a patří do kompletního balení výrobku. Další prodej takto nekompletního zboží je pro nás pak velmi komplikovaný. Děkujeme za pochopení a ochotu. Ke zboží dále přiložte kopii faktury a průvodní dopis, ve kterém uvedete informaci, že odstupujete od kupní smlouvy do 14 dnů u objednávky č. 360320329. Dále připíšete jakou formou si přejete vrátit peníze (formou kreditu na zákaznický účet nebo zpět na účet). Na závěr připište Vaše kontaktní údaje a vše zašlete na adresu provozovny prodávajícího: čočky-online.cz, Jarošovská, 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu. Po odeslání zboží si uschovejte podací lístek pro případ, že by dopravce zboží ztratil. Podací lístek v takovém případě slouží jako doklad o odeslaném zboží. Jakmile zásilku obdržíme a projde kontrolou kvality přijde Vám vyrozumění. Pokud byste měla další otázky, kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení na telefonním čísle +420 226 292 893. Hezký den.
Dobrý den, prosím o zrušení objednávky č.360281598, děkuji vám.
Dobrý den, děkujeme Vám za informaci. Vaši objednávku jsme bohužel zpracovali brzy ráno a storno již nebylo možné. Zboží bylo odesláno a je na cestě do Vámi vybrané Zásilkovny. V případě, že o zboží nemáte zájem, jednoduše na výzvy dopravce nereagujte. Zboží se nám vrátí. Děkujeme Vám za pochopení. Hezký den.
Dobre rano, moc prosim o zruseni objednavk c. 104736. Omylem jsem zbozi objednala 2x. Dekuji.
Dobrý den, díky za informaci. Objednávku jsme zrušili. Když budete potřebovat cokoli dalšího, napište nám. Přejeme Vám hezký den.
Dobrý den. Prosím o zrušení objednávky číslo 120747. Děkuji.
Dobrý den, žádám o zrušení zasílání obchodních sdělení. Jiná možnost ve Vašem obchodním sdělení není, než touto cestou. Děkuji
Dobrý den, děkujeme za Váš vzkaz. I když nás to mrzí, odběr novinek jsme pro Váš účet zrušili. Zasílání newsletteru si může zrušit každý zákazník sám pomoci odkazu na úplném konci reklamního emailu. Ve větě - "Toto je newsletter obchodu Čočky-online.cz - chcete se odhlásit z odběru novinek?" stačí kliknout na slovo "odhlásit". Přejeme Vám hezký den.
Prosím o zrušení objednávky číslo 189487. Omylem byly zaslány dvě stejne objednávky. Díky
Dobrý den, žádám o nezasílání žádných obchodních sdělení nebo jakýchkoliv jiných sdělení, která přímo nesouvisejí s objednávkou zboží, kterou jsem provedl nebo provedu v budoucnu. Tj. žádám o odstranění elektronické adresy jaroslav.bezus@email.cz z databází určených pro zasílání obchodních sdělení. Děkuji, J. Bezus
Dobrý den, děkujeme za Váš komentář. Pro odhlášení odběru novinek je nutné použít odkaz na konci reklamního emailu a tímto způsobem se odhlásit. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.
Dobry den, mam od vas cocky Top Vue dva ruzne druhy.Otevrela jsem prvni baleni a nevyhovuje mi.Cocky me skrabou,mlzi se a mam podrazdene oci.Mohu cocky zaslat zpet na vasi adresu a zadat o vraceni penez? Dekuji Mejstrikova
Dobrý den, pokud splňujete platné podmínky Garance vrácení peněz, zašlete čočky na naši adresu a hodnota čoček Vám bude vrácena. Děkujeme za Váš dotaz a přejeme hezký den.
Dobrý den, prosím o zrušení objednávky č. 199787. Děkuji Vám.
Nerozumím tomu,proč uvádíte poštovné poštou na dobírku při platbě nad 200,-- Kč zdarma,při vyplňování objednávky je poštovné dobírkou 79,-Kč.Objednala jsem si zboží za 330,- Kč a raději zvolila doručení do zásilkovny,které je jen 30,-- Kč.Zřejmě se jedná o chybnou informaci,zdarma asi bude jen platba předem? Děkuji za vysvětlení
Dobrý den, poštovné zdarma při objednávce platí pro způsob dopravy Českou poštou. Je jedno, zda zvolíte dobírku, nebo platbu bank.převodem.
Dobrý den, dneska jsem si nasadila nové čočky (objednány před dvěma dny) a jedno oko mě strašně řezalo. Když jsem čočku vytáhla, tak jsem si všimla, že je prasklá. Je možné toto reklamovat a popř. jakým způsobem? Děkuji Jana Sokolovská
Dobrý den, prosím o zrušení objednávky č.360175365. Děkuji Vám.
Adresa dodání zboží: Lonkova 494, 530 09 Pardubice
Dobrý den,mám nově naordinováno na levé oko +6,5dioptrie a vaše stupnice končí šestkou.Poraďte!Musím do optiky?
Vážená zákaznice, bohužel neuvádíte, které kontaktní čočky máte konkrétně na mysli, ani které čočky Vám byly odborně aplikovány. V naší nabídce naleznete celou řadu kontaktních čoček různých značek, které Vaši dioptrickou hodnotu +6.50 nabízejí. Pro bližší informace doporučujeme kontaktovat náš zákaznický servis na tel.: 226 292 893.
Dobrý den, na kterou adresu Vám mohu zaslat zboží k výměně? Jedná se o výměnu čoček za čočky s jinými dioptriemi. Na balíčku je uvedena adresa: Alensa s.r.o., Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec - mohu na tuto?
Dobrý den, ano, zboží prosím zašlete na uvedenou adresu. Jedná se o adresu naší provozovny a skladu.
Dobrý den,prosím o stornování objednávky č.360032726 z důvodů špatně doplňených dioptrií. Děkuji mnohokrát
Dobrý den, Vaše objednávka byla bohužel již expedována, pokud nemáte o zásilku zájem, zboží prosím nepřebírejte. Děkujeme za pochopení
Dobrý den, objednala jsem si ted čočky, č.obj.31180. Uvedla jsem ale adresu, na které nebydlím, jsem tu jen u přítele. Takže pokud mně nezastihnete doma, hodte prosím ten lístek do schránky se jménem SOCHŮRKOVI. A já si balíček pak vyzvednu na písecké poště.Děkuji mnohokrát
Dobrý den, přepravu Vaší zásilky zajišťuje dle Vaší volby společnost Česká pošta, která se bude při doručování adresy řídit doručovací adresou, kterou jste uvedla v osobních údajích svého zákaznického konta. Děkujeme za pochopení
Dobrý den, prosím o zrušení objednávky č. 29205. Děkuji Vám.
Dobrý den, Vaše objednávka již bohužel byla expedována, o ni nemáte nadále zájem, jednoduše ji nevyzvedávejte. Děkujeme za pochopení
Prosím o zrušení objednávky č.28977,špatně napsané dioptrie.
Dobrý den,prosím o zrušení objednávky č.22646,omylem jsem potvrdila svojí objednávku 2x.Děkuji Hrnčířová Hana
Dobry den Na vasem webu u cen neni uvedeno zda jsou to ceny bez nebo s DPH. Muzete mi teda prosim rict jake ceny jsou uvedeny? Dekuji
Dobrý den Jirko, cena uvedená na našich webových stránkách je vždy konečná, včetně příslušné sazby DPH. Tuto informaci najdete i v obchodních podmínkách v sekci Cena a přepravné a platba.
Dobrý den, dnes jsem si vyzvedla čočky, které jsem u vás koupila jedná se o barevné čočky zn. TopVue. Dnes jsem je měla 2 hodiny na očích a ráda bych je reklamovala jelikož vidím jakoby v mlze a velmi mi namáhali oči. Čočky od Vás kupuji, nevím zda je to problém u barevných čoček jinak jsem se značkou TopVue velice spokojená. Druhý pár ještě nerozbalený bych ze stejného důvodu ráda vrátila. Chtěla bych Vás případně požádala o radu jakou jinou značku barevný či tonovacích dioptrických čoček byste mi doporučili. Velmi děkuji za info ohledně reklamace a vrácení čoček Lenka Demjanová
Dobrý den paní Demjanová, pošlete nám prosím použité i nepoužité barevné čočky TopVue zpět na naši reklamační adresu. Přidejte prosím do balíčku i popis důvodu reklamace a zda souhlasíte s kompenzací za neotevřené balení v podobě připsání kreditu na Vaši příští objednávku. Použité kontaktní čočky pošleme samozřejmě výrobci na reklamaci a počkáme na vyjádření, které Vám ihned po obdržení pošleme. Popisované problémy mohou souviset např. se špatnou dioptrickou korekcí. Bohužel Vám takto na dálku velmi těžko budeme radit jiný druh barevných čoček, poraďte se se svým očním lékařem, který druh by byl pro Vás vhodný. Děkujeme.
Komentáře (42)