Garance výměny


Garance výměny čoček po celý rok

Našim zákazníkům poskytujeme možnost bezplatné výměny kontaktních čoček v případě, že nedopatřením dojde k chybnému objednání dioptrií nebo v situaci, kdy dojde u zákazníka ke zhoršení oční vady a stávající dioptrie jsou již nevyhovující. Tato služba je zcela zdarma – zákazník neplatí žádný poplatek za výměnu čoček ani za zaslání čoček nových. Zákazník hradí pouze náklady spojené s dopravou čoček určených k výměně do naší provozovny.

Garance výměny čoček platí pro:

časové rozmezí 365 dní od data nákupu čoček
dioptrické čočky, které jsou označeny „Garance 365“
nerozbalené balení kontaktních čoček
kontaktní čočky zakoupené na webu www.cocky-online.cz

Jak postupovat, když chci vyměnit zakoupené čočky?

1. Zašlete nám nevyhovující čočky
2. My je vyměníme za nové
3. A zpátky Vám je pošleme zdarma

V případě, že jsou splněny všechny podmínky pro výměnu čoček, zašlete neotevřené balení čoček zpět na adresu naší provozovny a skladu. Do balíčku připojte fakturu a informaci o nově požadovaných dioptrických hodnotách. Pokud balíček neposíláte doporučeně, uveďte také svoji zpáteční adresu.

Jaké náklady budu mít?

Zaplatíte pouze poštovné za čočky, které nám budete vracet.
Po obdržení Vašeho balíčku Vám odešleme zpět čočky s novými parametry na Vaší adresu ZDARMA!

Nejprodávanější produkty:

Komentáře

Přidat komentář

  • Hana 14.06.2018

    Dobrý den,je možné vyměnit 4 čočky Top vue plus -8D z celého baleník,tudíž ty 4ks nerozbalené(dvě jsem použila v naději,že tato síla mi bude sedět,přecházím z roky používaných Frekvence,jejichž výroba skončila)za -8,5D.Rozdíl bych si doplatila.Děkuji.

    • info@cocky-online.cz 17.06.2018
      Dobrý den, díky za Váš dotaz. Pokud čočky vrátíte takto, budou dodrženy podmínky služby Garance vrácení peněz. Můžete tedy k čočkám připojit vzkaz, že si přejete zaslat jinou dioptrii a doplácet nebudete muset žádnou částku. Pokud budete cokoli potřebovat, kontaktujte nás. Přejeme hezký den.
  • Evgeniya 29.11.2016

    Dobry den, mam dotaz ohledne vymeny sve posledni objednavky. Kontaktni cocky pouzivam skoro 12 let, vetsinu z toho Baush&Lomb ale na zacatku taky Acuvue. Posledni rok (jak je videt napr z obkednavky c. 360178919) mam cocky s -4.5 diop. Bohuzel musim souhlasit s obsahem nekterych komentaru k PureVision 2, opravdu se prestavaji byt pohodlnymi drive nez uplyne mesic, takze jsem si rozhodla pro Acuvue Oasys (objednavka c. 360101865). Citim vetsi pohodli, ale bohuzel neustale mam pocit, kdybych mela na ocich napr. -5.0 diopt.: rychle mi zacinaji bolet oci i hlava. Vyborne vidim na dalku, ale pro praci s PC to bohuzel neni vyhovujici, tezce se da soustredit. Chtela bych se zeptat, jesli by se rozbalene baleni dalo vymenit za -4.25D? Dekuji.

    • info@cocky-online.cz 29.11.2016

      Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Garance výměny se vztahuje pouze na nerozbalená balení kontaktních čoček. Pokud si nejste jistá, jaké dioptrie právě potřebujete, doporučujeme Vám návštěvu očního specialisty. Znovu Vám provede měření a doporučí ty nejvhodnější kontaktní čočky vzhledem k aktuálnímu stavu očí. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

  • Veronika 04.02.2016

    DObrý den, poslední naše objednávka č. 169951 byla provedena v lednu. Dcera pak měla zánět rohovky (opakovaný), takže ji lékař zakázal používání jakýchkoliv měsíčních čoček, vzhledem k zřejmé přecitlivělosti jejich očí. Může používat pouze příležitostně denní čočky na sport., které se po použití vyhodí. Poslední objednané balení tedy zůstalo nerozbalené. Kupovali jsme zvýhodněný balíček s roztokem. chtěla bych tedy měsíční čočky vrátit, a zakoupit dvě balení denních čoček (má na každém oku jinou dioptrii). Je nějaká možnost?, jak postupovat? Můžeme vrátit i nenačnutý roztok, vzhledem k tomu, že šlo o balíček? Děkuji

    • info@cocky-online.cz 04.02.2016

      Dobrý den, u kont.čoček TopVue Air můžete samozřejmě využít „garanci vrácení ceny“, tzn. že nám zboží můžete vrátit i nekompletní na naši reklamační adresu: Čočky-online.cz, Jarošovská 1278/II, 37701 Jindřichův Hradec. Zabalte je do pevné krabice a přiložte kopii faktury (= záruční list) nebo alespoň číslo objednávky. Cenu vracíme do kreditu u Vaši registrace (odečte se automaticky z celkové ceny příští objednávky). Pokud nám do zásilky připíšete, o jaké jednodenní čočky máte zájem, zadáme Vám novou objednávku a zajistíme odečet kreditu.

  • Alexxa 04.06.2015

    Dobrý den, nakupuji u pravidelně kontaktní čočky . Me je 48 let a nosím od 15 let pouze kontaktní čočky(na noc je vyndávám) nikdy jsem neměla sebemenší problém. Před 3 týdny jsem měla lehčí zánet spojivky v pravém oku a musela jsem kapat Flucon (vyjmula jsem čočku kápla, počkala 15 min- nasadila čočku) samozřejmě oční lékařka prskala. Nechala jsem si tedy zhotovit brýle, ale nemohu je nosit, houpe se mi to s nima,motá se mi hlava a je mi na omdlení -prostě je nesnesu..Chtěla bych se zeptat, jak se o svá očička lépe starat??? Vzhledem k tomu,že mám -7D ,tak se prostě bojím co by se stalo kdybych si skutečně nemohla nandat kontaktní čočky. Korekce operací mi nebyla doporučena..Neexistují nějaké kapičky, které bych po vyndání čoček na noc nakapala,které by se sraraly o "blaho" mých očí????? Moc děkuji za Vaše info a za Váš čas. Alexxa

    • info@cocky-online.cz 05.06.2015

      Dobrý den, pokud stále ještě probíhá doléčba Vašich očí, je nutné striktně dodržovat doporučení Vašeho očního lékaře. V době doléčby není zcela vhodné nosit kontaktní čočky. Pro zachování zdraví očí je nutné dodržovat zásady péče o kontaktní čočky, aby se předešlo možným očním infekcím. Čočky je nutné pravidelně dezinfikovat, čistit a na noc ukládat do pouzdra s roztokem. Roztok v pouzdru je nutné měnit v intervalech uvedených v příbalovém letáku.

  • Jiří 20.03.2015

    Dobrý den objednal sem si dve baleni čoček se 6 cockami uvnitř se spatnymi dioptriemi jedno balení je rozdelane a druhé ne jak postupovat v tomto případě prosím ?

    • info@cocky-online.cz 20.03.2015

      Dobrý den, k výměně přijímáme pouze neotevřená kompletní balení kontaktních čoček. V případě, že chcete takovéto balení kontaktních čoček vyměnit, zašlete jej prosím na adresu naší provozovny Jarošovská 1278/II, 37701 Jindřichův Hradec. Do balíčku, prosíme, připojte informaci o nově požadovaných parametrech čoček. Ihned po obdržení Vašeho balíčku Vám budou zaslány čočky nové.

      • Jiří 26.04.2015

        Dobrý den, čočky jsem už dávno zaslal na tuto adresu i s dopisem a stále nic žádný email ani čočky mi nepřišli mohu se zeptat kde je problém ?

        • info@cocky-online.cz 28.04.2015

          Dobrý den, Vaše zásilka obsahující vyměněné čočky byla včera expedována z našeho skladu.

  • Lucie 17.03.2015

    Dobrý den, objednala jsem si po dlouhé době jiné čočky že mi budou třeba ještě lépe vyhovovat než ty předešlé, ale dnes jsem je měla poprvé a opravdu v nich absolutně nevydržím a to měly skoro stejné parametry jako ty předešlé. Je možné je vrátit, nebo jak mám dále postupovat? Mám doma ještě 4 neotevřené čočky ... Děkuji za odpověď, Řezníčková

    • info@cocky-online.cz 18.03.2015
      Dobrý den, k výměně přijímáme pouze nerozbalená balení kontaktních čoček (podmínky pro garanci výměny naleznete zde). V případě, že splňujete uvedené podmínky, zašlete nám porosím neotevřené balení čoček zpět a do balíčku připojte informaci, za jaký typ čoček jej chcete vyměnit a uveďte jejich parametry. Ihned po obdržení Vašeho balíčku Vám budou zaslány čočky nové.
  • Petra 14.12.2014

    Dobrý den,objednala jsem kontaktní čočky a zadala špatné dioptrie.Mohu je zaslat zpět za výměnu těch správných?Pokud ano jakou mam zadat adresu.Děkuji P.Blahová

    • info@cocky-online.cz 16.12.2014

      Dobrý den, k výměně přijímáme pouze neotevřená balení kontaktních čoček. Čočky k výměně zašlete prosím na adresu: Internet-Handel s.r.o., Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec.