Garance vrácení peněz

Kontaktní čočky TopVue nebo Gelone na zkoušku bez rizika finanční ztráty

Našim zákazníkům poskytujeme možnost objednání kontaktních čoček TopVue a Gelone na zkoušku, při kterém garantujeme vrácení peněz v případě, že jim čočky nebudou z jakéhokoli důvodu vyhovovat nebo nebudou splňovat jejich nároky.
Pokud Vám TopVue či Gelone nebudou vyhovovat, jednoduše nám zašlete otevřené balení s odpovídajícím minimálním počtem kontaktních čoček zpět a my Vám, ihned po obdržení balíčku, vrátíme peníze za celé balení (včetně použitých čoček).

Podmínky pro vrácení peněz

  • Vracené kontaktní čočky musí dorazit řádně zabalené a nepoškozené, včetně dokladu o koupi.
  • Službu lze využít do 60 dnů od uskutečnění objednávky.
  • Zásilka musí obsahovat určený počet vracených čoček - podle následující tabulky:
Zakoupené balení Počet čoček, které musíte vrátit
TopVue Elite+ (180 čoček) 172 nepoškozených čoček
TopVue Elite+ (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
TopVue Elite+ (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
TopVue Elite+ (10 čoček) 8 nepoškozených čoček
TopVue One+ (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
TopVue One+ (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
TopVue Blue Blocker (180 čoček) 172 nepoškozených čoček
TopVue Blue Blocker (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
TopVue Blue Blocker (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
TopVue Daily (180 čoček) 172 nepoškozených čoček
TopVue Daily (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
TopVue Daily (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
TopVue Daily (10 čoček) 8 nepoškozených čoček
TopVue Air (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Air for Astigmatism (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Air for Astigmatism (3 čočky) 2 nepoškozené čočky
TopVue Air Multifocal (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Air Multifocal (3 čočky) 2 nepoškozené čočky
TopVue Premium (12 čoček) 10 nepoškozených čoček
TopVue Premium (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Premium for Astigmatism (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Premium for Astigmatism (3 čočky) 2 nepoškozené čočky
TopVue Plus (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Monthly (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Color – dioptrické (10 čoček) 8 nepoškozených čoček
TopVue Color – nedioptrické (10 čoček) 8 nepoškozených čoček
TopVue Color – dioptrické (2 čočky) 1 nepoškozená čočka
TopVue Color – nedioptrické (2 čočky) 1 nepoškozená čočka
TopVue Daily Multifocal (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
TopVue Daily Multifocal (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
TopVue Daily for Astigmatism (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
TopVue Daily for Astigmatism (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
Gelone 1-day (180 čoček) 172 nepoškozených čoček
Gelone 1-day (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
Gelone 1-day (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
Gelone Monthly (3 čočky) 2 nepoškozené čočky
Gelone Monthly (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
Gelone 1-day for Astigmatism (180 čoček) 172 nepoškozených čoček
Gelone 1-day for Astigmatism (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
Gelone 1-day for Astigmatism (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
Gelone Monthly for Astigmatism (3 čočky) 2 nepoškozené čočky
Gelone Monthly for Astigmatism (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
Gelone 1-day Multifocal (180 čoček) 172 nepoškozených čoček
Gelone 1-day Multifocal (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
Gelone 1-day Multifocal (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
Gelone Monthly Multifocal (3 čočky) 2 nepoškozené čočky
Gelone Monthly Multifocal (6 čoček) 4 nepoškozené čočky

Jak mám postupovat, když chci vrátit čočky TopVue nebo Gelone?

Pokud splníte podmínky Garance vrácení peněz, zašlete nám zbývající čočky zpět. Detailní postup naleznete na naší infostránce Reklamace a vrácení zboží.

Upozornění:

  • Na balení čoček TopVue a Gelone, které nejsou uvedeny v tabulce se Garance vrácení peněz nevztahuje.
  • Služba nebude akceptována v případě podezření na zneužití (opakované využití služby Garance vrácení čoček stejného typu i parametrů).
  • Při využití služby Garance vrácení čoček hradí poštovné zákazník. Výjimkou je využití Zásilkovny s unikátním kódem.
  • Pro okamžité založení online požadavku na vrácení čoček ze zákaznického účtu jednoduše klikněte ZDE

Komentáře (16)

Máte nějaké otázky nebo názor?
Lenka

Dobrý den , prosím zakoupila jsem si na zkoušku po 1balení měsíční čočky TOP VUE. Bohužel mi v oku nesedí . Je možné zaslat otevřené balení zpět ? Vztahuje se taktéž garance vrácení peněz ? Děkuji

Odpověď info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Pokud splňujete podmínku služby, pak službu využít můžete. Najděte si, prosím, své balení čoček v tabulce, která je zde na stránce uvedena a vyhodnoťte situaci. V případě, že čočky v tabulce nejsou nebo jste překročila počet použitých kontaktních čoček, pak Garanci nelze využít. Pokud byste měla další otázky, napište nám nebo můžete kontaktovat zákaznický servis na telefonním čísle +420 226 292 893 (Po-Pá 8:00–16:00) nebo kdykoli formou mailu na info@cocky-online.cz. Hezký den.

Kristýna

Dobrý den, V listopadu jsem si objednala čočky topvue air, ale bohužel až teď jsem zjistila, že jsem si objednala opačné dioptrie. Bylo by možné ještě tep uplatnit garanci vrácení peněz?? Mám dvě různé dioptrie takže z každé krabičky chybí jedna nádobka s čočkou že 6. Děkuji

Odpověď info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Garanci vrácení peněz můžete uplatnit na obě balení. Postupujte dle návodu na této stránce. Hezký den.

Denisa

Dobrý den, nikde jsem nenašla informaci do jaké doby po koupi je možné Garanci vrácení peněz využít. Předem děkuji za doplnění informací.

Odpověď info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme za otázku. Garanci posuzujeme vždy individuálně, takže pokud jsou čočky před datem expirace a splňují podmínky služby s vrácením nebude problém. Pokud se budete chtít zeptat na cokoli dalšího, napište nám. Zatím Vám přejeme hezký den.

Hana

Dobrý den, zakoupila jsem u Vás pro mamku kontaktní čočky ( 2 různé dioptrie, na každé oko má jiné), bohužel ji nesedí, použila je jen jednou, ale bohužel si to neuvědomila, a popsala krabičky, lze to na garanci vrátit i popsané?

Odpověď info@cocky-online.cz

Dobrý den, Hano, díky za Váš dotaz. Popsané krabičky nevadí. I tak můžete využít službu Garance vrácení peněz. Pokud budete mít další otázky, napište nám. Přejeme Vám hezký den.

Martina

Dobrý den, před necelým měsícem jsem u Vás objednávala pro dceru dvoje kontaktní čočky TopVue Air ve výhodném balíčku s roztokem Gelone. Ještě než dcera nové čočky stačila použít, byla na kontrole u svého očního lékaře a ten jí doporučil jinou hodnotu dioptrií. Bylo by možné obě tato nerozbalená balení čoček zaslat zpět k Vám a provést pouhou výměnu za stejný typ jen s jinými dioptriemi, i když už nyní za tuto výhodnou cenu nejsou v nabídce? Děkuji Pichrtová

Odpověď info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Kontaktní čočky můžete vyměnit. Buď v rámci služby Garance vrácení peněz nebo prostřednictvím služby #. Pokud byste se chtěla zeptat na cokoli dalšího, napište nám.Zatím Vám přejeme hezký den.

Lukáš

Dobrý den, zakoupil jsem u vás čočky, ale nesedí mi a dráždí mi oko. Bohužel přítelkyně mi roztrhala fakturu na 4 kousky. Můžu fakturu slepit a poslat Vám ji slepenou (v rámci garance)? Děkuji za odpověď :)

Odpověď info@cocky-online.cz

Dobrý den, děkujeme za dotaz. Zaslaní čoček zpět bez faktury není nijak velký problém. Přiložte ale prosím k čočkám krátký průvodní dopis, kde uvedete Vaše jméno a kontaktní údaje, číslo Vaší objednávky (138970) a jakým způsobem byste si přál vrátit peníze. Pokud se budete chtít zeptat na cokoli dalšího, napište nám. Přejeme hezký den.

Dobromila

Dobrý den, objednala jsem si čočky na zkoušku s jiným zakřivením než používám. Čočky bohužel nesedí a chtěla bych využít možnosti vrácení peněz. Objednala jsem si TopVue Air for astigmastism 3ks. Pro možnost vrácení, jak jsem našla v tabulce,je nutnost zaslání 2ks. Jak jsem tedy měla vyzkoušet čočky, když ze 3 mám vrátit neporušené 2? U 6 požadujete logicky 4...Děkuji za odpověď. Rosůlková

Odpověď info@cocky-online.cz

Dobrý den, služba Garance vrácení peněz je takto nastavena. Pokud potřebujete pro obě oči stejné hodnoty a objednáte balení 3 čoček, musela byste vyzkoušet pouze jednu. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

Kateřina

Dobrý den, ráda bych čočky TopVue plus vrátila. Nesedí mi a škrábou mě, i lékář mi doporučil používat jiné. Mám 4 nepoužité čočky, ale doklad o koupi jsem již vyhodila, bude to problém? Mohu ho někde znovu vytisknout? Děkuji

Odpověď info@cocky-online.cz

Dobrý den, pokud již nemáte doklad o koupit, přepošlete nám prosím email o Vaší objednávce, který jsme Vám zaslali. K emailu připište, že si přejete využít Garance vrácení peněz a nemáte již doklad o koupi. O dalších krocích Vás budeme dále informovat. Děkujeme za Vaši přízeň a přejeme hezký den.

Eva

Dobrý deň. Skúsila som prvýkrát čočky Top Vue Aquamax Daily, ale pocit suchých očí bol neznesiteľný. Chcela by som využiť možnosť vrátenia, ale balíček s počtom 10 ks nemáte v tabuľke. Je teda možné vrátiť zostávajúcich 8ks? Ďakujem.

Odpověď info@cocky-online.cz

Dobrý den, tato garance se vztahuje na balení čoček dle tabulky, tudíž od 30 ks balení. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

Pavla

Dobrý den. Dnes poprvé jsem nasadila TopVue Plus a bohužel mi nevyhovují. Jsou jakoby větší a silnější, oko je z nich brzy unavené a suché - srovnávám se Surevue, které jsem používala asi 15 let. Čočky budu vracet a vyměňovat za jiné, ale potřebovala bych náhradu za Surevue (může být i se 14ti denní výměnou). U Surevue jsem používala zakřivení 8.4, průměr 14.0, -3.5 dioptrie. Můžete mi prosím poradit, zda např. Acuvue Oasys by s ohledem na stejného výrobce, zakřivení a průměr byly lepší? Děkuji Vám.

Odpověď Zákaznický servis - Martina

Dobrý den, paní Pavlo,

čočky TopVue Plus můžete také vyměnit za jiný typ čoček značky TopVue. Ve Vašem případě bych Vám doporučila kontaktní čočky TopVue Premium, které jsou vyrobeny ze silikon-hydrogelu, s vysokou propustností kyslíku. Navíc mají tenké okraje, a tudíž by Vám mohly lépe vyhovovat. Čočky Acuvue Oasys jsou taktéž silikon-hydrogelové čočky a mohly by být adekvátní náhradou. Mají vysokou propustnost kyslíku, čímž zabraňují nepříjemným pocitům suchého oka. Při změně značky kontaktních čoček Vám ale bohužel nemůžeme garantovat, že Vám čočky budou vyhovovat. Doufáme, že s Vašimi dalšími čočkami budete spokojená, tak jako se Surevue.
Simona

Dobrý den, bohužel jsem zjistila, že mi kontaktní čočky TopVue daily v oku nevyhovují, i když měsíční TopVue Air si nemohu vynachválit. Mám dvě balení TopVue daily, co vše je třeba doložit v balíčku (konkrétně např. účtenka, číslo objednávky), který budu posílat spolu s nerozbalenými čočkami (mám ještě 28 kusů u obou balení)? Předem děkuji za doplňující informace.

Odpověď info@cocky-online.cz

Dobrý den, do balíčku prosíme připojte informaci, zda chcete peníze poukázat na účet, či do kreditu zákaznického konta nebo vyměnit čočky za jiný typ. Děkujeme

Jana Andrýsková

Dobrý den, koupila jsem si dvě balení čoček TopVue, ale nesedí mi, nicméně čočky stejně potřebuji, takže se chci zeptat, jestli by je šlo vyměnit za jiné (konkrétně za Pure vision)? Děkuji za odpověď :)

Odpověď info@cocky-online.cz

Dobrý den, ano, čočky je možné vyměnit. Zašlete nám prosím nevyhovující čočky TopVue zpět a do balíčku, prosíme, připojte informaci, jaké čočky požadujete výměnou. Částka vracená za čočky TopVue Vám bude automaticky odečtena z ceny čoček nových. Ihned po obdržení Vašeho balíčku Vám zašleme čočky nové za pokrácenou cenu.

Kateřina

Dobrý den, 7.5. jsem vám zasílala nevyhovující čočky Topvue air, na které se vztahuje garance vrácení peněz a do dnešního dne mi od vás nepřišli ani peníze. Mohu vědět, kdy mi peníze pošlete? S pozdravem Mašková Katka

Odpověď info@cocky-online.cz

Vážená zákaznice, prosíme Vás o trpělivost, peníze Vám budou vráceny ihned po obdržení Vámi zaslaného balíčku. Děkujeme za pochopení

Lucie

Dobrý den, zakoupila jsem si tyto čočky, ale nevyhovují mi. Chtěla bych je tedy vrátit, ale podle té tabulky asi nesplňuji podmínky (6 čoček - 4 vrátit). Mám totiž na každém oku jiné dioptrie, tím pádem bych Vám zaslala 2 balení a v každém by bylo 5 nepoškozených čoček. Můžu Vám tedy poslat 2 balení, každé s jinou dioptrií a v každém balení 5 čoček? Děkuji za odpověď.

Odpověď info@cocky-online.cz

Dobrý den, ano, zašlete nám prosím obě balení nevyhovujících čoček a my Vám ihned po obdržení balíčku vrátíme peníze.

Jana

Dobrý den, Vaše nabídka vrácení peněz mě přiměla k tomu si tyto čočky objednat. Doted jsem používala Surevue, kde jsem měla zakřivení 8.8 a Topvue mají 8.6 takže bez této garance bych měla strach čočky objednat. Snad budou v pořádku, cena je krásná :)

Pavlína

Dobrý den, zakoupila jsem si čočky TopVue Bi-weekly (6 čoček) a bohužel mi nesedí. Jelikož garantujete vrácení peněz, chtěla bych tohoto využít, a proto se chci zeptat na jakou adresu mám čočky zaslat a co všechno mám k čočkám připojit (číslo účtu, adresu, ...)? Děkuji, Hýlová.

Odpověď info@cocky-online.cz

Dobrý den, zbylé nevyhovující čočky prosím zašlete na naši adresu ALENSA s.r.o., Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec. Do balíčku prosím přidejte informaci s číslem účtu a informaci, proč čočky vracíte. Děkujeme