Garance vrácení peněz
Kontaktní čočky TopVue nebo Gelone na zkoušku bez rizika finanční ztráty
Se
značkami kontaktních čoček TopVue
a Gelone si můžete být jistí, že
děláte správné rozhodnutí. Nabízíme vám unikátní
možnost vyzkoušet si kontaktní čočky bez rizika díky
garanci vrácení peněz.
Ať už jste úplný
začátečník nebo hledáte změnu, u nás najdete to pravé. Pokud čočky
nesplní vaše očekávání a budete splňovat podmínky služby,
vrátíme vám peníze za celé balení kontaktních čoček.
Podmínky služby
- Službu lze využít do 60 dnů od uskutečnění objednávky.
- Zbytek blistrů s čočkami musí být nepoškozený v originální krabičce.
- Ke kontaktním čočkám přiložte doklad o koupi zboží na Čočky-online.cz.
- Kontaktní čočky a doklad o koupi vložte do pevné krabice. Obálka není dostačující.
- Poštovné za zásilku hradí zákazník, ale lze ji odeslat i zdarma. Více informací naleznete ZDE.
- Služba nebude akceptována v případě podezření na zneužití (opakované využití služby na balení čoček stejného typu i parametrů).
- Na balení čoček TopVue a Gelone, které není uvedeno v následujících tabulkách, se garance vrácení peněz nevztahuje!
Zakoupené balení
Počet čoček, které musíte vrátit
TopVue
Elite+ (180 čoček) 172 nepoškozených čoček
TopVue Elite+ (90 čoček) 86 nepoškozených
čoček
TopVue Elite+ (30 čoček)
26 nepoškozených čoček
TopVue Elite+
(10 čoček) 8 nepoškozených čoček
TopVue One+ (90 čoček) 86 nepoškozených
čoček
TopVue One+ (30 čoček)
26 nepoškozených čoček
TopVue Blue
Blocker (180 čoček) 172 nepoškozených čoček
TopVue Blue Blocker (90 čoček) 86
nepoškozených čoček
TopVue Blue Blocker (30
čoček) 26 nepoškozených čoček
TopVue Daily (180 čoček) 172 nepoškozených
čoček
TopVue Daily (90 čoček)
86 nepoškozených čoček
TopVue Daily
(30 čoček) 26 nepoškozených čoček
TopVue Daily (10 čoček) 8 nepoškozených
čoček
TopVue Air (6 čoček) 4
nepoškozené čočky
TopVue Air for Astigmatism
(6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Air for Astigmatism (3 čočky) 2 nepoškozené
čočky
TopVue Air Multifocal (6 čoček)
4 nepoškozené čočky
TopVue Air
Multifocal (3 čočky) 2 nepoškozené čočky
TopVue Premium (12 čoček) 10 nepoškozených
čoček
TopVue Premium (6 čoček)
4 nepoškozené čočky
TopVue Premium
for Astigmatism (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Premium for Astigmatism (3 čočky) 2
nepoškozené čočky
TopVue Plus (6
čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Monthly (6 čoček) 4 nepoškozené
čočky
TopVue Color – dioptrické (10
čoček) 8 nepoškozených čoček
TopVue Color – nedioptrické (10 čoček) 8
nepoškozených čoček
TopVue Color –
dioptrické (2 čočky) 1 nepoškozená čočka
TopVue Color – nedioptrické (2 čočky) 1
nepoškozená čočka
TopVue Daily Multifocal (90
čoček) 86 nepoškozených čoček
TopVue Daily Multifocal (30 čoček) 26 nepoškozených
čoček
TopVue Daily for Astigmatism (90
čoček) 86 nepoškozených čoček
TopVue Daily for Astigmatism (30 čoček) 26
nepoškozených čoček
Zakoupené balení
Počet čoček, které musíte vrátit
Gelone
1-day (180 čoček) 172 nepoškozených čoček
Gelone 1-day (90 čoček) 86 nepoškozených
čoček
Gelone 1-day (30 čoček)
26 nepoškozených čoček
Gelone Monthly
(3 čočky) 2 nepoškozené čočky
Gelone Monthly (6 čoček) 4 nepoškozené
čočky
Gelone 1-day for Astigmatism (180
čoček) 172 nepoškozených čoček
Gelone 1-day for Astigmatism (90 čoček) 86
nepoškozených čoček
Gelone 1-day for
Astigmatism (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
Gelone Monthly for Astigmatism (3 čočky) 2
nepoškozené čočky
Gelone Monthly for
Astigmatism (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
Gelone 1-day Multifocal (180 čoček) 172
nepoškozených čoček
Gelone 1-day Multifocal
(90 čoček) 86 nepoškozených čoček
Gelone 1-day Multifocal (30 čoček) 26 nepoškozených
čoček
Gelone Monthly Multifocal (3
čočky) 2 nepoškozené čočky
Gelone Monthly Multifocal (6 čoček) 4 nepoškozené
čočky
Jak poslat kontaktní čočky zpět k nám?
Jestliže splňujete podmínky služby, postupujte prosím dle
návodu na informační stránce Reklamace a
vrácení zboží.
Pro okamžité založení online požadavku na
vrácení čoček ze zákaznického účtu jednoduše klikněte ZDE.
Komentáře (16)
Dobrý den , prosím zakoupila jsem si na zkoušku po 1balení měsíční čočky TOP VUE. Bohužel mi v oku nesedí . Je možné zaslat otevřené balení zpět ? Vztahuje se taktéž garance vrácení peněz ? Děkuji
Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Pokud splňujete podmínku služby, pak službu využít můžete. Najděte si, prosím, své balení čoček v tabulce, která je zde na stránce uvedena a vyhodnoťte situaci. V případě, že čočky v tabulce nejsou nebo jste překročila počet použitých kontaktních čoček, pak Garanci nelze využít. Pokud byste měla další otázky, napište nám nebo můžete kontaktovat zákaznický servis na telefonním čísle +420 226 292 893 (Po-Pá 8:00–16:00) nebo kdykoli formou mailu na info@cocky-online.cz. Hezký den.
Dobrý den, V listopadu jsem si objednala čočky topvue air, ale bohužel až teď jsem zjistila, že jsem si objednala opačné dioptrie. Bylo by možné ještě tep uplatnit garanci vrácení peněz?? Mám dvě různé dioptrie takže z každé krabičky chybí jedna nádobka s čočkou že 6. Děkuji
Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Garanci vrácení peněz můžete uplatnit na obě balení. Postupujte dle návodu na této stránce. Hezký den.
Dobrý den, nikde jsem nenašla informaci do jaké doby po koupi je možné Garanci vrácení peněz využít. Předem děkuji za doplnění informací.
Dobrý den, děkujeme za otázku. Garanci posuzujeme vždy individuálně, takže pokud jsou čočky před datem expirace a splňují podmínky služby s vrácením nebude problém. Pokud se budete chtít zeptat na cokoli dalšího, napište nám. Zatím Vám přejeme hezký den.
Dobrý den, zakoupila jsem u Vás pro mamku kontaktní čočky ( 2 různé dioptrie, na každé oko má jiné), bohužel ji nesedí, použila je jen jednou, ale bohužel si to neuvědomila, a popsala krabičky, lze to na garanci vrátit i popsané?
Dobrý den, Hano, díky za Váš dotaz. Popsané krabičky nevadí. I tak můžete využít službu Garance vrácení peněz. Pokud budete mít další otázky, napište nám. Přejeme Vám hezký den.
Dobrý den, před necelým měsícem jsem u Vás objednávala pro dceru dvoje kontaktní čočky TopVue Air ve výhodném balíčku s roztokem Gelone. Ještě než dcera nové čočky stačila použít, byla na kontrole u svého očního lékaře a ten jí doporučil jinou hodnotu dioptrií. Bylo by možné obě tato nerozbalená balení čoček zaslat zpět k Vám a provést pouhou výměnu za stejný typ jen s jinými dioptriemi, i když už nyní za tuto výhodnou cenu nejsou v nabídce? Děkuji Pichrtová
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Kontaktní čočky můžete vyměnit. Buď v rámci služby Garance vrácení peněz nebo prostřednictvím služby #. Pokud byste se chtěla zeptat na cokoli dalšího, napište nám.Zatím Vám přejeme hezký den.
Dobrý den, zakoupil jsem u vás čočky, ale nesedí mi a dráždí mi oko. Bohužel přítelkyně mi roztrhala fakturu na 4 kousky. Můžu fakturu slepit a poslat Vám ji slepenou (v rámci garance)? Děkuji za odpověď :)
Dobrý den, děkujeme za dotaz. Zaslaní čoček zpět bez faktury není nijak velký problém. Přiložte ale prosím k čočkám krátký průvodní dopis, kde uvedete Vaše jméno a kontaktní údaje, číslo Vaší objednávky (138970) a jakým způsobem byste si přál vrátit peníze. Pokud se budete chtít zeptat na cokoli dalšího, napište nám. Přejeme hezký den.
Dobrý den, objednala jsem si čočky na zkoušku s jiným zakřivením než používám. Čočky bohužel nesedí a chtěla bych využít možnosti vrácení peněz. Objednala jsem si TopVue Air for astigmastism 3ks. Pro možnost vrácení, jak jsem našla v tabulce,je nutnost zaslání 2ks. Jak jsem tedy měla vyzkoušet čočky, když ze 3 mám vrátit neporušené 2? U 6 požadujete logicky 4...Děkuji za odpověď. Rosůlková
Dobrý den, služba Garance vrácení peněz je takto nastavena. Pokud potřebujete pro obě oči stejné hodnoty a objednáte balení 3 čoček, musela byste vyzkoušet pouze jednu. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.
Dobrý den, ráda bych čočky TopVue plus vrátila. Nesedí mi a škrábou mě, i lékář mi doporučil používat jiné. Mám 4 nepoužité čočky, ale doklad o koupi jsem již vyhodila, bude to problém? Mohu ho někde znovu vytisknout? Děkuji
Dobrý den, pokud již nemáte doklad o koupit, přepošlete nám prosím email o Vaší objednávce, který jsme Vám zaslali. K emailu připište, že si přejete využít Garance vrácení peněz a nemáte již doklad o koupi. O dalších krocích Vás budeme dále informovat. Děkujeme za Vaši přízeň a přejeme hezký den.
Dobrý deň. Skúsila som prvýkrát čočky Top Vue Aquamax Daily, ale pocit suchých očí bol neznesiteľný. Chcela by som využiť možnosť vrátenia, ale balíček s počtom 10 ks nemáte v tabuľke. Je teda možné vrátiť zostávajúcich 8ks? Ďakujem.
Dobrý den, tato garance se vztahuje na balení čoček dle tabulky, tudíž od 30 ks balení. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.
Dobrý den. Dnes poprvé jsem nasadila TopVue Plus a bohužel mi nevyhovují. Jsou jakoby větší a silnější, oko je z nich brzy unavené a suché - srovnávám se Surevue, které jsem používala asi 15 let. Čočky budu vracet a vyměňovat za jiné, ale potřebovala bych náhradu za Surevue (může být i se 14ti denní výměnou). U Surevue jsem používala zakřivení 8.4, průměr 14.0, -3.5 dioptrie. Můžete mi prosím poradit, zda např. Acuvue Oasys by s ohledem na stejného výrobce, zakřivení a průměr byly lepší? Děkuji Vám.
Dobrý den, paní Pavlo,
čočky TopVue Plus můžete také vyměnit za jiný typ čoček značky TopVue. Ve Vašem případě bych Vám doporučila kontaktní čočky TopVue Premium, které jsou vyrobeny ze silikon-hydrogelu, s vysokou propustností kyslíku. Navíc mají tenké okraje, a tudíž by Vám mohly lépe vyhovovat. Čočky Acuvue Oasys jsou taktéž silikon-hydrogelové čočky a mohly by být adekvátní náhradou. Mají vysokou propustnost kyslíku, čímž zabraňují nepříjemným pocitům suchého oka. Při změně značky kontaktních čoček Vám ale bohužel nemůžeme garantovat, že Vám čočky budou vyhovovat. Doufáme, že s Vašimi dalšími čočkami budete spokojená, tak jako se Surevue.Dobrý den, bohužel jsem zjistila, že mi kontaktní čočky TopVue daily v oku nevyhovují, i když měsíční TopVue Air si nemohu vynachválit. Mám dvě balení TopVue daily, co vše je třeba doložit v balíčku (konkrétně např. účtenka, číslo objednávky), který budu posílat spolu s nerozbalenými čočkami (mám ještě 28 kusů u obou balení)? Předem děkuji za doplňující informace.
Dobrý den, do balíčku prosíme připojte informaci, zda chcete peníze poukázat na účet, či do kreditu zákaznického konta nebo vyměnit čočky za jiný typ. Děkujeme
Dobrý den, koupila jsem si dvě balení čoček TopVue, ale nesedí mi, nicméně čočky stejně potřebuji, takže se chci zeptat, jestli by je šlo vyměnit za jiné (konkrétně za Pure vision)? Děkuji za odpověď :)
Dobrý den, ano, čočky je možné vyměnit. Zašlete nám prosím nevyhovující čočky TopVue zpět a do balíčku, prosíme, připojte informaci, jaké čočky požadujete výměnou. Částka vracená za čočky TopVue Vám bude automaticky odečtena z ceny čoček nových. Ihned po obdržení Vašeho balíčku Vám zašleme čočky nové za pokrácenou cenu.
Dobrý den, 7.5. jsem vám zasílala nevyhovující čočky Topvue air, na které se vztahuje garance vrácení peněz a do dnešního dne mi od vás nepřišli ani peníze. Mohu vědět, kdy mi peníze pošlete? S pozdravem Mašková Katka
Vážená zákaznice, prosíme Vás o trpělivost, peníze Vám budou vráceny ihned po obdržení Vámi zaslaného balíčku. Děkujeme za pochopení
Dobrý den, zakoupila jsem si tyto čočky, ale nevyhovují mi. Chtěla bych je tedy vrátit, ale podle té tabulky asi nesplňuji podmínky (6 čoček - 4 vrátit). Mám totiž na každém oku jiné dioptrie, tím pádem bych Vám zaslala 2 balení a v každém by bylo 5 nepoškozených čoček. Můžu Vám tedy poslat 2 balení, každé s jinou dioptrií a v každém balení 5 čoček? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, ano, zašlete nám prosím obě balení nevyhovujících čoček a my Vám ihned po obdržení balíčku vrátíme peníze.
Dobrý den, Vaše nabídka vrácení peněz mě přiměla k tomu si tyto čočky objednat. Doted jsem používala Surevue, kde jsem měla zakřivení 8.8 a Topvue mají 8.6 takže bez této garance bych měla strach čočky objednat. Snad budou v pořádku, cena je krásná :)
Dobrý den, zakoupila jsem si čočky TopVue Bi-weekly (6 čoček) a bohužel mi nesedí. Jelikož garantujete vrácení peněz, chtěla bych tohoto využít, a proto se chci zeptat na jakou adresu mám čočky zaslat a co všechno mám k čočkám připojit (číslo účtu, adresu, ...)? Děkuji, Hýlová.
Dobrý den, zbylé nevyhovující čočky prosím zašlete na naši adresu ALENSA s.r.o., Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec. Do balíčku prosím přidejte informaci s číslem účtu a informaci, proč čočky vracíte. Děkujeme